نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس:

وضعیت ورزشگاه شهید وطنی در شان مردم مازندران نیست

تاریخ انتشارشنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۴۴۶۱۵۸
نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم فوتبال نساجی؛ تنها نماینده استان مازندران وبلکه تنها نماینده استانهای شمالی کشور در مسابقات لیگ برتراست، استادیومی که مسابقات این تیم در آن برگزار می شود در شان مردم مازندران نیست.
۲
plusresetminus
وضعیت ورزشگاه شهید وطنی در شان مردم مازندران نیست
کیوان مرادیان‌کوچکسرایی درباره بازی روز جمعه تیم فوتبال نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر و مشکلات استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: مازندران مهد استعدادهای ورزشی است، در همین رشته فوتبال به تجربه ثابت کرده ایم که می توانیم بازیکنانی و بازی‌هایی در سطح ملی به مسابقات مختلف عرضه کنیم ولی فقدان یک زمین ورزشی مناسب بعنوان اولین اولویت فعالیت حرفه ای، مانع تحقق ظرفیت های بالقوه است؛ این در حالیست که استعدادهای مازندران محدود به فوتبال نبوده و در کشتی،والیبال و حتی ورزش های انفرادی به شرط وجود زیر ساخت ها، افتخار آفرین خواهیم بود.

وی بیان کرد: از دیدن تصاویر بازی پرسپولیس و نساجی ، شرمنده باشگاه و بازیکنان تیم همشهری خودم، هواداران عزیز، مردم شریف استان و حتی تیم پرسپولیس به عنوان میهمان شدم، اما مشکل اصلی آنجاست که تیم های میهمان در هر فصل لیگ یک بازی در این ورزشگاه دارند ولی تیم نساجی یک هفته در میان در این ورزشگاه بازی دارد.

نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در خصوص راهکار رفع مشکل تصریح کرد: قائم شهر با وجود استعدادهای بالقوه فراوان در فوتبال، کشتی و سایر رشته های ورزشی نیازمند یک استادیوم چند منظوره است که از دولت و بخصوص مسوولین استانی انتظار می رود نسبت به برنامه ریزی برای تحقق این موضوع اقدام کنند؛ الزم است اعتبار ویژه ای برای این امر اختصاص یابد که البته معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر تابستان خود به استان مازندران قول این اعتبار را داده اند که انتظار می رود با تخصیص کامل و فوری اعتبارمزبور، بخشی از مشکالت موجود حل شود.

مرادیان ادامه داد: راهکار دیگر تقویت زیرساخت های ورزشی، استفاده از ظرفیت های خدادادی استان و بخصوص شهرستان قائم شهراست، اگر تنها آورده چند ماه صنعت گردشگری قائم شهر به درستی مدیریت شود؛ می توان یک ورزشگاه استاندارد و در شان برای نساجی و مردم مازندران ساخت.

این مسئول بیان کرد: باید زمینه حضور بخش خصوصی را در ورزش فراهم کرد تا سرمایه گذار مایل به سرمایه گذاری در این حوزه بشود؛ درکوتاه مدت، حداقل انتظار مردم آن است که مسئولان محلی نسبت به رفع مشکالت ورزشگاه فعلی اقدام کنند.

مرادیان در پایان تاکید کرد: حل بسیاری از مشکلات متوقف رفع تحریم نیست، نیازمند همت جهادی مسئولین دولتی هستیم تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲