تاریخ انتشارجمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۴۶۰۵۲
دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی امروز طبق برنامه برگزار خواهد شد.
۰
plusresetminus
بازی پرسپولیس - نساجی برگزار می‌شود/استقبال ویژه از بازیکنان
به گزارش بلاغ، در شرایطی که بارش باران در مازندران سبب شده تا وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به شکل فاجعه باری در بیاید اما سازمان لیگ قصد دارد بازی را به هر شکلی که شده برگزار کند.
 
بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران نیز اعلام کرد که برگزاری این بازی به تصمیم داور بستگی دارد و تیم داوری هم می‌خواهد که این مسابقه طبق برنامه به انجام برسد.
 
البته کیفیت زمین شکل نامطلوبی دارد و احتمالا روی برگزاری بازی هم تاثیر خواهد گذاشت اما باتوجه به این که بعید است در روزها و حتی هفته های آینده، تغییری در وضعیت آن به وجود بیاید، سازمان لیگ قصد تغییر زمان بازی را ندارد.

*استقبال ویژه از بازیکنان پرسپولیس

هواداران تیم پرسپولیس استقبال ویژه ای از تیم محبوبشان در قائمشهر داشته اند.

دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی قائمشهر در حالی از ساعتی بعد آغاز خواهد شد که بازیکنان تیم سرخپوش پایتخت دقایقی قبل هتل محل اقامت خود را ترک کردند و راهی ورزشگاه وطنی شدند.

نکته مهم این است که مسئولان انتظامی نتوانستند مانع از ایجاد تجمع هواداران پرسپولیس شوند و آن ها از تیم محبوب خود به این شکل حمایت کردند. این در حالی است که شیوع ویروس کرونا به خصوص در استان مازندران، به شدت جریان دارد. با این حال نیروی انتظامی با ایجاد یک دیوار مقابل هواداران پرسپولیس، سعی کرد که دستکم به این شکل مانع از برخورد افراد شود.

این بازی قرار بود پیش از فینال آسیا برگزار شود اما به این خاطر که در قائمشهر امکان رعایت پروتکل وجود نداشت، سازمان لیگ بازی را به تعویق انداخت. البته آن زمان انتقادات زیادی به این تصمیم وارد بود اما حالا مشخص می‌شود که در واقعیت نیز مسئولان مازنی امکان برگزاری بی دردسر بازی پرسپولیس در شرایط کرونا را ندارند.

 نساجی به دنبال شکستن طلسم 28 ساله

باشگاه نساجی مازندران به ‌صورت رسمی در سال ۱۳۳۸ آغاز به‌ کار کرد و بعد از استقلال و سپاهان سومین تیم قدیمی لیگ برتر محسوب می ‌شود ولی آنها 28 سال است که موفق نشده اند در مقابل پرسپولیس در یک بازی رسمی به پیروزی برسند.

تنها پیروزی نساجی به سال 1371 برمیگردد. در هفته پایانی لیگ آزادگان سه تیم پرسپولیس، پاس تهران و استقلال شانس قهرمانی داشتند. پرسپولیس در هفته آخر مهمان نساجی مازندران در استادیوم شهید وطنی بود و در دو سوی دیگر استقلال با ابومسلم بازی داشت و پاس با تراکتورسازی و در صورت لغزش این دو تیم پرسپولیس می ‌توانست قهرمان لیگ شود.

اما داستان دقیقا برعکس شد و نساجی مازندران با دوگل قدیر غفاری و زنده ‌یاد عباس کاون پرسپولیس را شکست داد و استقلال و پاس هم رقبای خود را شکست دادند و به این ترتیب پاس قهرمان شد. استقلال به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و پرسپولیس سوم شد.

آن دیدار، اولین و آخرین پیروزی نساجی در برابر پرسپولیس در یک دیدار رسمی بود. هر چند نساجی مازندران با هدایت نادر دست‌نشان در یک بازی دوستانه که در ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۲ در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، موفق شد با تک‌ گل اسماعیل غروی در مقابل پرسپولیس به پیروزی رسید.

دو تیم تاکنون 4 بار در رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که هر دو بازی دو تیم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با تساوی یک – یک به پایان رسیده است ولی در 2 بازی که در تهران برگزار شده، پرسپولیس موفق شده است از سد حریف خود عبور کند.

حالا نساجی امیدوار است پس از 28 سال یکبار دیگر موفق به شکست پرسپولیس شود و این طلسم ناکامی در مقابل سرخپوشان پایتخت را بشکند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴