تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۴۶۰۳۰
تیم نساجی در دیداری حساس، فردا در وطنی میزبان پرسپولیس است.
۰
plusresetminus
جدال حساس نساجی با پرسپولیس در وطنی
به گزارش بلاغ، در دیداری معوقه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۵ فردا جمعه ۵ دی ماه ۱۳۹۹ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان پرسپولیس تهران است.

نساجی که در دو بازی قبلی خود مغلوب سپاهان اصفهان و مس رفسنجان شده فردا برای جبران مافات به میدان می‌رود تا بتواند با کسب پیروزی یا مساوی مقابل قهرمان چهار دوره لیگ برتر فوتبال، خود را از زیر فشار هواداران خارج کند.

البته وحید فاضلی سرمربی نساجی خوب می‌داند که کار سختی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی دارند، اما بازیکنان نساجی نشان دادند که همیشه برابر تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کنند و ترسی از اسم حریف ندارند.

پرسپولیس که چند روز قبل در جدالی نابرابر مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی با دو پنالتی که کمک داور ویدئویی برای حریف کره‌ای گرفت بازی را ۲ بر ۱ به اولسان باخت و برای دومین بار در سه سال گذشته، عنوان نایب قهرمانی آسیا را به دست آورد در شروعی مجدد در لیگ برتر، به مازندران آمده تا فردا در مقابل تیم ریشه دار و پرطرفدار نساجی صف آرایی کنند.

گل محمدی که در فینال آسیا دستش از بازیکن خالی بود فردا با در اختیار داشتن همه بازیکنان مقابل نساجی قرار می‌گیرد و باید منتظر یک بازی هجومی و دیدنی از دو تیم باشیم.

در جدول رده بندی تیم پرسپولیس از ۴ بازی با کسب ۸ امتیاز در رده یازدهم جدول و تیم تیم نساجی از ۶ بازی با ۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول جای دارند.

نبود تماشاگران در این بازی به ضرر تیم‌های پرهواداری مثل پرسپولیس و نساجی است که نمی‌توانند به علت کرونا در ورزشگاه‌ها حضور یابند.
موعود بنیادی‌فر به همراه محمدجواد مداح، قهرمان نجفی و یاسر همرنگ تیم داوری دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس تهران را تشکیل می‌دهند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از ساعت ١۷:۳۰ دقیقه امروز پنج‌شنبه ۴ دی، مهمان مجازی اصحاب رسانه است و وحید فاضلی سرمربی نساجی مازندران از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر خواهند شد.

این نشست خبری بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴