کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زردی که رو به نارنجی در حرکت است؛

فریدونکنار در آستانه خطر تشدید کرونا

4 دی 1399 ساعت 8:00

درحالی که رنگ وضعیت کرونا در فریدونکنار زرد اعلام شده اما بنابر اخبار موثق از بیمارستان امام خمینی(ره) دوباره شاهد سیر صعودی مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان هستیم.


به گزارش بلاغ، چند روز گذشته و بنابر تقسیم‌بندی جدید وضعیت بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت، شهرستان فریدونکنار در میان مناطق رنگ زرد(متوسط) خطر این بیماری قرار گرفت.
 
اما این درحالی است که بنابر اخبار موثق از بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار دوباره شاهد سیر صعودی مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان هستیم.

بنابر اخبار رسیده هم‌اکنون بیش از ۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار بستری هستند و متاسفانه روند این بیماری در شهرستان رو به افزایش بوده و طی روزهای گذشته یک فرد به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

به گفته یکی از مسئولان فریدونکنار اگر روند ابتلای به کرونا به همین شکل ادامه پیدا کند، این شهرستان در آینده نزدیک دوباره به حالت نارنجی برمی‌گردد که در آن صورت محدودیت‌های قبلی اعمال می‌شود.

شهروندان گرامی باید توجه داشته باشند که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در دستور زندگی خود قرار داده و از تجمعات و دورهمی به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 445983

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/445983/فریدونکنار-آستانه-خطر-تشدید-کرونا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com