تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۴۴۵۹۷۳
1500 نفر از اعضای جامعه پزشکی کشور با صدور بیانیه‌ای از طرح شهید سلیمانی و فعالیت‌های بسیج در مقابله با کرونا قدردانی و تشکر کردند.
۰
plusresetminus
تقدیر 1500 تن از نخبگان و اساتید پزشکی از طرح شهید سلیمانی بسیج علیه کرونا

به گزارش بلاغ، در این بیانیه خطاب به بسیجیان سرافراز و دلاور آمده است: هر روز که می‌گذرد، ارزش تصمیم تاریخی امام راحل رضوان الله تعالی علیه در غرس نهال بسیج و اهمیت حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در پرورش آن نهال نوپا که امروز به فضل الهی شجره‌ای طیبه و تنومند و پرثمر است، آشکارتر می‌شود.

اعضای جامعه پزشکی کشور افزودند: اکنون که با همت، درایت و موقع‌شناسی شما و در همکاری تنگاتنگ با وزارت بهداشت و همراهی مردم شریف کشور و معتمدین محلی و ائمه بزرگوار جمعه و جماعت و خیرین سلامت، طرح شهید سلیمانی در بیماریابی و مراقبت و حمایت از مبتلایان به کووید ۱۹، به لطف خداوند منان، منجر به کاهش چشمگیر بار این بیماری در میهن عزیزمان شده است، اینجانبان خادمین حوزه سلامت کشور، وظیفه خود می‌دانیم سپاسگزار این تلاش ایثارگرانه و مجاهدانه شما باشیم. البته شرط تداوم این روند، ادامه کار و غافل نشدن از پیگیری و مراقبت تا ریشه‌کنی نهایی می‌باشد.

در این بیانیه آمده است: همچون گذشته بسیج این لشکر مخلص خدا گره‌گشایی کرد و در تعامل با شبکه بهداشتی درمانی کشور به ویژه پرستاران، بهورزان و مراقبین سلامت کاری عظیم و به یاد ماندنی را به صفحات پرافتخار خدمات خود افزوده است.

اعضای جامعه پزشکی کشور در پایان بیانیه ابراز امیدواری کردند: ان‌شاءالله به زودی با تداوم استفاده از این ظرفیت عظیم، شاهد موفقیتهای بیشتری در کنترل این همه‌گیری باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴