مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

رحمان عموزاد در ابتدای مسیر قهرمانی قرار دارد

تاریخ انتشارسه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۴۴۵۸۹۹
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که در منزل رحمان عموزاد خلیلی جهت تجلیل بابت کسب مدال برنز جهانی اخیر وی حضور داشت، اظهار داشت: بیشتر قهرمانان از مناطق کم برخوردار و روستایی هستند که نشان دهنده موقعیت اجتماعی جهت موفقیت جوانان مستعد روستایی است.
۰
plusresetminus
رحمان عموزاد در ابتدای مسیر قهرمانی قرار دارد
به گزارش بلاغ، حسن‌رنگرز که در منزل رحمان عموزاد خلیلی جهت تجلیل بابت کسب مدال برنز جهانی اخیر وی حضور داشت، اظهار داشت: بیشتر قهرمانان از مناطق کم برخوردار و روستایی هستند که نشان دهنده موقعیت اجتماعی جهت موفقیت جوانان مستعد روستایی است.

وی با اشاره به اینکه برای این جوان ۱۷ ساله اتفاق خوبی افتاده است، تصریح کرد: عموزاد تاکنون کشتی گیر گمنامی بوده اما از این پس تحت نظر رقبا قرار خواهد گرفت و کار سختی در پیش دارد بنابراین باید مسیر خود را روشن و مشخص ادانه دهد.

رنگرز افزود: جوانان نظیر وی نباید اینگونه مدال‌های اولین را همه چیز بدانند زیرا تجربه ثابت کرده که جوانان صاحب نامی بودند که اما به دلیل مشکلاتی از مسیر اصلی منحرف شدند.
به گفته وی،‌مسولیت خانواده عموزاد بسیار سنگین است بنابراین باید مراقبت های بیشتری صورت بگیرید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه مسیر ورزش قهرمانی بسیار حساس است، گفت: رحمان عموزاد شانس حضور در المپیک در سن ۱۸ سالگی را دارد و می تواند مدت ها روی سکوها باشد.

مجموعه ورزش استان در کنار جوانان نظیر عموزاد هستند چون افرادی مثل ایشان یک‌سرمایه برای استان و کشور محسوب می‌شود.

در این دیدار با اهدای ۱۰۰ میلیون ریال هدیه نقدی از رحمان عموزاد خلیلی که اخیرا موفق به کسب مدال برنز رقابت‌های جهانی صربستان شد،‌تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴