فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: بسیاری از جوانان علاقه‌مند و شاداب دنبال کسب علم و دانش هستند و این برای ما بهترین وضعیت برتر و قدرت‌آفرین می‌باشد چراکه این علم هم می‌تواند انسان را به جایگاه بالا ترغیب کرده و هم کشور را به مراتب بالا برساند.
۰
plusresetminus
فعالیت‌های علمی دانش‌بنیان نخبگان جوان قدرت‌آفرین است/ رشد فعالیت علمی نخبگان، پاسخ به ترور دانشمندان توسط دشمنان
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در آیین افتتاح پروژه دانش‌بنیان تولیدی طرح شهاب در شهرستان نکا، حوزه مربوط به دانش و پژوهش را در زمره حوزه‌های قدرتی برشمرد و اظهار کرد: علم قدرت است و هر کشوری که دارای علم باشد قدرت دارد از نظر مقام معظم رهبری نیز همین است که امروز ما باید در همه حوزه‌ها به عالی‌ترین سطح علم برسیم.

وی حمایت از برنامه‌ها و اقدامات دانشی را از برنامه‌های مجموعه سپاه و بسیج خواند و افزود: حاصل این حمایت‌ها شرکت‌های دانش‌بنیان علمی است که محصولات بسیار خوبی را تولید می‌کنند و نمونه آن امروز در شهرک صنعتی نکا با عنوان شوسو به تولید رسیده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اهمیت درخشش محصولات جوانان این استان با نام بومی مازندرانی در کشور و جهان، خاطرنشان کرد: این تولید با کیفیت بالایی که تولید کردند نسبت به نمونه خارجی به اندازه نصف قیمت ارزان‌تر بوده و مزیت‌های دیگری که در حوزه فنی ازجمله ضد آب بودن دارد اهمیت فراوانی خواهد داشت که با توجه به زیست‌بوم همیشه نمناک و بارانی مازندران ارزش فروانی پیدا می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: با این مزیت‌های فنی و مادی موجود در این کالا نسبت به فتوسل‌های خارجی مطمئن هستیم که در بازار اقبال خوبی خواهد داشت و استقبال مناسبی نسبت به این کالا صورت خواهد گرفت.

وی گفت: همه دستگاه‌ها باید تلاش کنیم تا این فعالیت‌ها هر روز نسبت به گذشته فراگیرتر شده و گسترش بیشتری پیدا کند که امیدواریم شوسو تبدیل به یک شرکت با کالاهای متفاوت و چند خط تولید شود.

مسلمی با اشاره به اهمیت پرداختن به فعالیت‌های قدرت‌آفرین علمی در کشور، تصریح کرد: بسیاری از جوانان علاقه‌مند و شاداب دنبال کسب علم و دانش هستند و این برای ما بهترین وضعیت برتر و قدرت‌آفرین می‌باشد چراکه این علم هم می‌تواند انسان را به جایگاه بالا ترغیب کرده و هم کشور را به مراتب بالا برساند.

وی ایجاد تولیدی‌ها و نمایشگاه‌های اینچنین را دارای پیام روشن به دشمنان دانست و افزود: دشمنان بدانند که اگر هر یک از دانشمندان عزیز ما را ترور کنند قطعاً صدها دانشمند هسته‌ای و دانشمند علمی جایگزینی آن دانشمندان در کشور رشد و نمو خواهند کرد و این پیامی است که امروز می‌توان به دشمنان داد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲