تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۴۵۳۵۴
دروازه‌بان تیم گیتی پسند اصفهان گفت: گرچه بازی سختی در قرچک داریم اما قطعا برای پیروزی به میدان می‌رویم تا از همین هفته اول با قدرت مسابقات را شروع کنیم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سپهر محمدی، دروازه‌بان تیم گیتی پسند اصفهان در گفت‌وگو ، در مورد شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال گفت: خوشحالم که پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت مجوز برگزاری بازی‌ها صادر شد و تیم‌ها از فردا به میدان می‌روند. واقعا در این مدت در بلاتکلیفی بودیم و این امر مدیران، مربیان و بازیکنان را سردرگم و کلافه کرده بود.
وی با اشاره به بازی تیمش با گیتی پسند اصفهان در هفته اول تاکید کرد: اول از همه این که از بازگشت منصوری قرچک به فوتسال خوشحالم و مطمئنم این تیم با هواداران پرشوری که دارد باز هم به یکی از قطب‌های فوتسال کشور تبدیل می‌شود. ما از ماه‌ها قبل تمرینات خود را شروع کردیم و مهیای آغاز لیگ هستیم. برای این بازی برنامه‌ریزی کردیم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. گرچه بازی سختی در قرچک داریم اما قطعا برای پیروزی به میدان می‌رویم تا از همین هفته اول با قدرت مسابقات را شروع کنیم.
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال در مورد وضعیت تیم ملی خاطرنشان کرد: شروع لیگ قطعا به تیم ملی هم کمک خواهد کرد. با توجه به این که چیزی تا شروع مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا نمانده کادر فنی تیم ملی بازی‌های لیگ را در نظر خواهد گرفت و بعد از آن به اردو می‌رویم.امیدواریم با وجود شرایط کرونا بازیکنان آماده باشند تا سرمربی تیم ملی دغدغه‌ای برای انتخاب نداشته باشد و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا با بهترین عملکردم برای تیم مثمر ثمر باشم و هم با آمادگی کامل به اردوی تیم ملی بروم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴