تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۴۵۳۳۰
در هفته اول لیگ برتر فوتسال بازی منصوری قرچک با گیتی پسند هیجان دو چندان را به این رقابت‌ها تزریق می‌کند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، فصل جدید لیگ برتر فوتسال چهارشنبه ۲۶ آذر شروع می‌شود و طلسم برگزار نشدن این مسابقات خواهد شکست. در شرایطی که چند تیم از اواخر تابستان تمرینات خود را برای فصل جدید شروع کردند در نهایت اواخر پاییز این مسابقات شروع می‌شود اما در همین هفته اول شاهد هیجان بالا در مسابقات هستیم. بدون تردید در این هفته همه نگاه‌ها به قرچک و تقابل تیم منصوری با گیتی پسند خواهد بود. منصوری که پس از انحلال و کناره گیری از فوتسال بار دیگر به این رشته برگشته در شرایطی پذیرای گیتی پسند اصفهان است که بازی‌های گذشته دو تیم پر از هیجان و درگیری بوده است. البته در مدت اخیر رابطه گیتی پسندی‌ها با قرچکی‌ها کمی بهتر شد ولی بر کسی پوشیده نیست که بین این دو تیم کری شدید وجود دارد و هیچکدام برای کسب پیروزی پا پس نخواهند کشید.
اوج هیجان در شرایطی در این بازی حاکم است که مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا بدون تماشاگر خواهد بود و گرنه با حضور خیل تماشاگران در سالن هفتم تیر قرچک عرصه بر شاگردان وحید شمسایی تنگ تر می شد. منصوری گرچه دیرتر از گیتی پسند استارت زده اما آماده این مسابقات است و برای رقم زدن روزی سخت برای تیم پرستاره گیتی پسند تلاش می کند.
این بازی می توانست دوئل برادران حسن زاده هم باشد اما اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی به دلیل مصدومیت گیتی پسند را همراهی نمی کند تا  روی سکوها نظاره گر بازی هم تیمی‌های خود مقابل تیم برادرش یعنی محسن حسن زاده که سرمربی تیم منصوری قرچک است باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴