تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۴۵۲۸۹
محمدهادی ساروی به مدال برنز وزن 97 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی جام جهانی انفرادی در صربستان دست یافت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، رقابت های کشتی فرنگی جام جهانی انفرادی روزهای 22 تا 24 آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد که تیم ایران با 2 نماینده در این رقابت ها شرکت کرده بود.
در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل هاردییپ از هند با نتیجه ۹ بر یک  پیروز شد وی در کشتی بعد نیز با نتیجه 2 بر یک از سد نیکولاز کاخلاشویلی از ایتالیا گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل موسی اولویف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر مقابل کریل میلوف از بلغارستان دارنده مدال نقره جهان به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد.
همچنین در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در دور نخست با نتیجه 10 بر 5 دوغان گوکتاس از ترکیه را شکست داد وی در دور بعد مقابل بشیر سید آزارا از الجزایر با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل داوید چاکوتادزه قهرمان المپیک از روسیه با نتیجه 7 بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. نوری برای کسب مدال برنز به مصاف سمن نوویکوف از اوکراین رفت و با نتیجه 12 بر 4 مقابل این کشتی گیر شکست خورد و پنجم شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴