تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۴۵۲۶۱
چند روز پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، ورزشگاه الجنوب دوحه آماده برگزاری مسابقه می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، تیم فوتبال پرسپولیس شنبه ۲۹ آذر در جریان فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می‌رود.
استادیوم الجنوب، میزبان این دیدار توسط زها حدید، طراح زن عراقی برای جام جهانی ۲۰۲۲ طراحی و ماه می ۲۰۱۹ (اردیبهشت ۱۳۹۸) با فینال امیر کاپ قطر رسماً افتتاح شد.
در استادیوم الجنوب، از کلنگ اول تا روز افتتاحیه کارگران بسیار زیادی از کشورهای مختلف، مشغول به فعالیت بودند. قطری‌ها نیز برای قدردانی از این کارگران، تصاویری از صورت آنها را به شکل پازل کنار هم قرار داده تا دو تابلو از استادیوم الجنوب در دو سمت ورودی VIP و دفاتر اداری استادیوم با تصویر صورت کارگران طراحی شود.
طراحی این استادیوم که در شهر الوکره قرار دارد، برگرفته از قایق‌های سنتی ماهیگیران منطقه الوکره بوده که جزو زیباترین استادیوم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ است. در این استادیوم شش هزار کارگر از اواخر سال ۲۰۱۴ مشغول به کار شدند که بدون حتی یک تلفات کار ساخت این استادیوم زیبا را به سرانجام رساندند.
قطری‌ها از چند روز پیش از دیدار فینال، چمن ورزشگاه را آماده کردند تا از این نظر مشکلی وجود نداشته باشد. البته مسئولان برگزاری مسابقه هم تمرینات لازم برای برگزاری مسابقه را انجام دادند تا هماهنگی‌های لازم در برگزاری بازی وجود داشته باشد.



 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴