تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۴۵۱۶۹
ستاد کرونا شهرستان رامسر در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد رامسر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است و محدودیت های شدید کرونایی به مدت یک هفته در این شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع حداکثری ویروس کرونا اعمال می شود.
۰
plusresetminus
رامسر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت/ آغاز محدودیت‌های شدید از امروز
به گزارش بلاغ، ستاد عملیاتی پیشگیری از کرونا ویروس شهرستان رامسر در اطلاعیه ای از قرارگیری این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی و آغاز محدودیت های شدید به مدت یک هفته خبر داد.

طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی کرونا، شهرستان رامسر به دلیل افزایش مبتلایان، بستری و فوتی ناشی از ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

بر این اساس طبق دستور ستاد ملی کرونا، اجبارا محدودیت های شدیدی از روز یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹ در تمامی نقاط شهرستان رامسر اعمال می شود.

این محدودیت‌ها شامل تعطیلی و ممنوعیت فعالیت کلیه گروه های شغلی و بازار روزها جز گروه شغلی یک، ممنوعیت ورود و خروج ماشین با پلاکهای غیربومی در ورودی و خروجی شهرستان، منع رفت و آمد تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح، حضور یک سوم کارکنان در ادارات است.

لذا از عموم‌ مردم و کسبه درخواست می شود برای کنترل و کاهش شیوع این بیماری عالم‌گیر از صبح روز یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹ کلیه دستورالعمل های محدودیت ها را رعایت نمایند و قطعا با آندسته از افرادی که مقررات ملی را نادیده بگیرند برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰