قابل توجه آقای استاندار و مدیرکل ورزش؛

تمایل سیاسیون برای گرفتن پست هیأت‌های ورزشی!

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۴۴۴۵۵۳
شنیده شده در شهرهای مختلف استان مازندران و مخصوصا شهرهای مهم و مرکزی استان، سیاسیونی که قصد ورود به شورای شهر را دارند به دنبال پست هیأت‌های ورزشی هستند.
۰
plusresetminus
تمایل سیاسیون برای گرفتن پست هیأت‌های ورزشی!
به گزارش بلاغ؛ در طول این سال‌ها هیأت‌های ورزشی استان و شهرستان‌های مازندران پاتوقی برای سیاسیون شهرهای مختلف شده و ابزاری برای تبلیغات و پیشرفت سیاسیون در شهرهای مختلف استان مازندران تبدیل شده است.

عده‌ای که تخصصی در ورزش ندارند و فقط برای تبلیغات سیاسی در آستانه انتخابات شورهای شهر و مجلس، پست‌های مهم ورزشی می‌گیرند و از هیأت‌های ورزشی به‌عنوان ابزار قوی برای موفقیت در انتخابات استفاده می‌کنند.

در حال حاضر نیز برخی هیأت‌های ورزشی که توسط برخی سیاسیون هدایت می‌شوند، فعال نیستند و عملکرد چندان مناسبی ندارند و فقط در آستانه انتخابات مهم با حراج پست و دادن حکم به نیروهای انتخاباتی فعال می‌شوند.

این روزها هم شنیده شده در شهرهای مختلف استان مازندران و مخصوصا شهرهای مهم و مرکزی استان، سیاسیونی که قصد ورود به شورای شهر را دارند به دنبال پست هیأت‌های ورزشی هستند تا از این طریق به تعداد آرای خود بیافزایند.

این روزها که به روزهای حساس بدل شده، حتی شنیده شده، کاندیدای احتمالی شورای شهر یکی از شهرهای مرکزی مازندران که سودای حضور در شورای شهر یکی از شهرهای مازندران را دارد با ارتباط گیری با مسؤولان شهری و استانی، تلاش به چینش نیرو در هیأت‌های ورزشی شهر خودش را دارد که این امر با مخالفت شدید مسؤولان هیأت‌های شهرستانی و استانی و ورزشکاران رشته‌های ورزشی مواجه شده است.

این اشخاص با فشار از طریق وزارت ورزش، اصرار بر چینش افرادی که هیچ سابقه ورزشی‌ای ندارند، در ورزش را دارند تا از این طریق از ورزش به نفع خودشان در انتخابات مختلف استفاده کنند.

استفاده سیاسی از ورزش به عبارتی نابودی ورزش را به دنبال خواهد داشت. این موضوع و در موردهای مختلف در استان مازندران و شهرهای مختلف اتفاق افتاد و حاصل آن هم نابودی آن رشته ورزشی بود. پس امیدواریم مسؤولان مربوطه کمی هوشیارتر باشند و نگذارند ورزش بازیچه دست سیاسون شود.

به همین بهانه؛ انتظار می‌رود، دستگاهای نظارتی، استاندار مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ایام مانده تا انتخابات از اینگونه اقدامات جلوگیری به عمل آورند تا ورزش به همین سادگی، ابزار دست سیاسیون نشود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴