کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از بررسی بودجه فدراسیون‌ها در سال آینده تا آغاز به کار کمیسیون اخلاق

15 آذر 1399 ساعت 16:50

در جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مصوب شد که کمیسیون اخلاق فعالیت خود را آغاز کند.



به گزارش بلاغ، به نقل از  کمیته ملی المپیک، هفتاد و سومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک  با ریاست سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و با حضور اعضای هیات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در  سالن جلسات شماره یک کمیته برگزار شد. در ابتدای این نشست موضوع تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ کمیته ملی المپیک و شیوه نامه توزیع اعتبارات سال آتی، بحث و تبادل نظر شده و مقرر شد در نشست آتی ضمن بررسی شاخص های توزیع بودجه فدراسیون‌ها توسط کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی، سایر شاخص‌های توزیع اعتبار فعالیت‌های پشتیبانی، اجرایی، آموزشی، فرهنگی و امور مرتبط با بازی‌ها به همراه آنالیز مربوطه توسط دبیر کل و خزانه دار ارائه و به آن پرداخته شود.
همچنین آقای فروتن رئیس کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک نیز گزارش مبسوطی در ارتباط با تشکیل کمیسیون اخلاق ورزش ارائه کرد که این کمیسیون در ارتباط با دستورالعمل‌های کمیته بین المللی المپیک و مقرارت داخلی و با توجه به ساز و کارهای تعیین شده طی روزهای آتی شروع به کار کند. این کمیسیون تاکنون  ۵۰ جلسه برگزار کرد و آیین نامه‌های مختلف اجرایی، انضباطی و اخلاقی را تدوین کرده است.
در ادامه نشست امروز  عارف نیا رئیس ستاد فرهنگی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو گزارشی از روند طراحی و انتخاب طرح‌های پیشنهادی لباس رسمی کاروان توضیحاتی ارائه و ابراز داشت که هدف از تشکیل ستاد فرهنگی بازی‌ها، استفاده از کلیه ظرفیت‌های ملی کشور در حوزه هنری، فرهنگی و ورزشی است و برنامه و فعالیت‌های فرهنگی پیش بینی شده از طریق مشارکت کلیه دستگاه‌های مرتبط با این موضوع صورت خواهد پذیرفت.
 عارف نیا در خصوص سمفونی ملی المپیک، یادواره جهان پهلوان تختی و نماد کاروان ورزشی اعزامی ایران توضیحاتی ارائه کرد که  در این ارتباط  صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک  عنوان داشت : برنامه های فرهنگی مناسب و در خور  برای بازی‌های المپیک توکیو تنظیم شده است که بر اساس جهت گیری درست و فرایندهای علمی و فرهنگی است.
در محور سوم نشست امروز نیز  بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این فدراسیون پرداخت که هیات اجرایی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه فدراسیون اسکیت و رئیس آن، بر حمایت بیشتر از این فدراسیون و رشته‌های تحت پوشش آن تاکید کرد.
 


کد مطلب: 444357

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/444357/بررسی-بودجه-فدراسیون-ها-سال-آینده-آغاز-کار-کمیسیون-اخلاق

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com