تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۴۴۳۳۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: بیش از ۵ هزار خدمات مشاوره‌ای تلفنی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان ارائه شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاع، هدایت مظلومی با اشاره به مشاوره تلفنی به ایثارگران استان مازندران  بیان کرد: به دلیل وضعیت کرونایی استان، خدمات مشاوره‌ای به صورت تلفنی به ایثارگران ارائه می‌شود.  این اقدام در راستای عدم مراجعه حضوری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به سه مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر جهت برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده با توجه به شیوع ویروس کرونا انجام گرفته است.
وی  گفت: تعداد سه مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر در منطقه غرب، شرق و مرکزی و در شهرهای تنکابن، بابل و ساری در طول هفته به ایثارگران عزیز خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.  از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۵ هزار و ۴۳۱ مورد از خدمات مشاوره‌ای به صورت تلفنی از سوی مشاوران و روان‌شناسان این بنیاد به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بوده است.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان مازندران خاطرنشان کرد: عمده این مشاوره‌ها در راستای حل مسئله، پیشگیری، ارائه راهکار، مهارت‌های زندگی و شیوه‌های مقابله با استرس بوده است.  طی این مدت به منظور اطلاع از وضعیت جامعه ایثارگری و پیگیری مشکلات این قشر معزز ۱۸ هزار و ۸۶۹ مورد تماس‌های تلفنی با ایثارگران استان انجام گرفته است.
مظلومی گفت: از فروردین ۹۹ تا نیمه نخست آذرماه امسال ۱۸ هزار و ۵۳۹ مورد از مشاوره‌های مربوط به جامعه ایثارگری به صورت حضوری در مراکز مشاوره صورت پذیرفت و از ابتدای سال جاری تابه‌حال ۱۱ هزار و ۳۱۷ مورد دیدار حضوری با ایثارگران در سطح استان با محوریت بنیاد و مشارکت دستگاه‌ها و ادارات انجام گرفته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴