تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۴۴۳۲۷
مسئول پیگیری دبیرخانه کمیته تخصصی مدیریت بحران کلانشهرهای کشور از برقراری ارتباط بین مراکز عملیات اضطراری دو کلانشهر تهران و کرج از طریق هات لاین و سایر بسترهای ارتباطی در زمان بحران به صورت پایلوت خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، صمیم مرادی روزبهانی در این باره گفت: در نوزدهمین جلسه کمیته تخصصی مدیریت بحران کلانشهرهای ایران که با حضور مدیران بحران کلانشهرها به صورت مجازی برگزار شد، بر اجرای پروژه های قابل توجه از جمله ارتباط فیمابین مراکز عملیات اضطراری کلانشهرها از طریق هات لاین و سایر بسترهای ارتباطی قابل بهره برداری در زمان بحران تاکید شد.
روزبهانی گفت: اجرای این پروژه  در دستور کار دبیرخانه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران قرار گرفت و مقرر شد در مرحله اول به صورت پایلوت ارتباط هاتلاین تهران و کرج اجرایی شود.
مسئول پیگیری دبیرخانه کمیته تخصصی مدیریت بحران کلانشهرهای کشور گفت:  در این جلسه گزارشی از اقدامات و پیگیری های بعمل آمده در راستای اجرای مصوبات جلسات پیشین مطرح شد.
روزبهانی افزود: در این نشست اولویتهای مصوب در جلسه هفدهم کمیته از جمله ابقای ریاست کمیته، پیشنهاد کارگروههای تخصصی مورد نیاز، اشتراک اطلاعات و تجربیات موجود درحوزه مدیریت بحران، ساختار مدیریت بحران در شهرداری کلانشهرهای کشور و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
براساس اعلام روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، وی گفت: همچنین در این نشست با توجه به شیوع و همه گیری بیماری کووید 19 و اهمیت به اشتراک گذاری اطلاعات، روشها و نحوه مقابله با انتشار ویروس و بیماری، سه گزارش از اقدامات گسترده و قابل توجه کلانشهرهای مشهد، همدان و تهران ارائه شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴