رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد

جریمه 1000 هزار خودرو در محورهای مازندران

تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۴۴۲۱۲
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: از آغاز اجرای طرح یعنی یکم آذر ماه امسال تا روز گذشته بیش از ۱۹ هزار خودرو برگشت و بیش از ۱۰۰۰ هزار خودرو هم در محورهای مواصلاتی استان جریمه شدند.
۰
plusresetminus
جریمه 1000 هزار خودرو در محورهای مازندران
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به وضعیت راههای استان اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال عادی و روان است.

وی افزود:  از لحاظ جوی نیز سطح محورهای مازندران لغزنده و ارتفاعات استان مه‌آلود بود و با کاهش دید همراه است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به شرایط جوی احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در محورهای کوهستانی استان زیاد است که تاکید پلیس توجه به هشدارها است.

قدمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت تردد خودروها در محورهای شمال کماکان ادامه دارد، تصریح کرد:  از آغاز اجرای طرح یعنی یکم آذر ماه امسال تا روز گذشته بیش از ۱۹هزار خودرو برگشت و بیش از ۱۰۰۰ هزار خودرو هم در محورهای مواصلاتی استان جریمه شدند.

وی با تاکید بر اینکه پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران همچنان مورد تاکید پلیس است، خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های مرکز شبانه‌روزی پلیس راه ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴