تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۴۴۴۲۰۹
در شرایطی که دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی طبق برنامه باید روز یکشنبه برگزار شود اما مسابقه دو تیم لغو شد.
۰
plusresetminus
سرپرست نساجی: اصرار داشتیم بازی در وطنی برگزار شود اما بازی را لغو کردند
به گزارش بلاغ، در شرایطی که دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی طبق برنامه باید روز یکشنبه برگزار شود اما مسابقه دو تیم لغو شد.

پیش از این صحبت‌هایی پیرامون تغییر محل بازی دو تیم و برگزاری مسابقه در تهران مطرح شد که باشگاه نساجی با این موضوع مخالفت کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز 29 آذر باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف حریف خود برود و دیدار این تیم مقابل نساجی به همین دلیل لغو شده است.

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران نیز گفت: ما مصر بودیم بازی در وقت قبلی و در ورزشگاه وطنی برگزار شود اما سازمان لیگ بازی را لغو کرد.

ایزد سیف‌الله پور در خصوص لغو بازی نساجی و پرسپولیس اظهار داشت: ما برای این بازی برنامه ریزی کرده بودیم ولی بازی لغو شده و تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.

وی در خصوص دلایل لغو بازی از سوی سازمان لیگ گفت: این تصمیمی است که آنها گرفته اند.در هر صورت ما با برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی مخالفت کردیم و با توجه به اینکه هفته بعد هم در خارج از خانه باید به مصاف سپاهان برویم نمی‌خواستیم 2 هفته پیاپی بیرون از خانه بازی کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نساجی تاکید کرد: حق تیم نساجی این بود که در خانه خودش بازی کند ولی به هر حال سازمان لیگ بازی را لغو کرد. ما مصر بودیم بازی در وقت قبلی و در ورزشگاه وطنی برگزار شود اما سازمان لیگ بازی را لغو کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷