تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۴۴۴۱۰۴
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروزه دشمن از از دستاورد و جایگاه نخبه انقلابی در دانشگاه و موسسات پژوهشی می‌ترسد چرا که آن‌ها به ما می‌آموزند چطور با پیشرفت علمی در برابر امپریالیسم مقابله کنیم.
۰
plusresetminus
مذاکره با آمریکا با ترور دانشمند هسته‌ای دیگر معنی ندارد/جنایت دشمن بی‌پاسخ نمی‌ماند
به گزارش بلاغ، سید علی سلیلی در اجتماع مردم قائم شهر در پی محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: شخصیت شهید فخری زاده شخصیت علمی ممتاز و رده بالایی بود که خداوند متعال وی را بعد از ۴۰ سال مجاهدت در ردیف  اولیای الهی قرارداد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به  فرموده امام راحل که شهادت مرتبه نازله، ولی اللهی است، افزود:  این شهید به حق خود رسید، اما نکته کلیدی و حساس که نباید  خطوط اصلی نظام و انقلاب فراموش شود.
 
سلیلی در ادامه با تصریح بر اینکه  بعد از شهادت شهید فخری زاده خطوط انحرافی ایجاد شد، ادامه داد: دشمن، دشمنی بی پایان خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد، مادامی که مکتب انقلاب اسلامی در کشور ما وجود دارد، دشمنی دشمنان هم وجود دارد و ما باید آماده باشیم و غفلت نکنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی  با اشاره به اینکه استکبار به واسطه سیلی‌های پیاپی انقلاب اسلامی  عصبانی است، خاطرنشان کرد: نظام سلطه بر سر اصول خود ایستاده است، اما متاسفانه برخی جریانات سیاسی خطوط اصلی انقلاب را فراموش می‌کنند و عده‌ای به دنبال مصادره شهید فخری زاده هستند، اما بدانید جمله معروف این شهید این بود که "اصولاً آمریکا قابل مذاکره و گفت و گو نیست".
 
این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود به نفوذهم اشاره کرد و یادآور شد:جریان نفوذ از جایی ورود پیدا می‌کند که من و شما ما متوجه نمی‌شویم وکلید واژه بصیرت اینجا به داد ما می‌رسد و اول کسانی که باید این بصیرت را داشته باشند مسئولان و سران نظام هستند.

سلیلی گریزی به تاریخ صدر اسلام و جنگ صفین زد و اضافه کرد: ما فراموش نمی‌کنیم که در جنگ صفین فریاد زدند «لا قتال لا قتال البقیه البقیه» اماچه اتفاقی برای اسلام افتاد؟ گفتند جنگ و نزاع دیگر بس است و بیایید مذاکره کنیم. مالک، فخری زاده و سلیمانی‌ها ده ضربه شمشیر تا خیمه معاویه فاصله داشتند،   اما پرچم مذاکره بالا رفت و امیرالمومنین به مالک فرمان داد، مالک برگرد که دشمن در جبهه خودی است.

این کارشناس مسائل سیاسی  در ادامه ضمن اشاره به اینکه ایران اسلامی خود قربانی جنایت ترور است افزود: سند این جنایت، ترور بیش از ۱۷ هزار شهید در کشور است، ما در طول تاریخ هرگز در ابتدا دست به اسلحه نبرده ایم، ولی اگر چنانچه کسی تعدی کرد دهانش را خورد خواهیم کرد.
 
این استاد دانشگاه با  اشاره به اینکه  زمانی ایران پادوی آمریکا در منطقه بود، تصریح کرد:  امام راحل و شهدای عزیز، ما را از اسیری به امیری رساندند و امروز به مدد الهی روی قله‌های رفیع موفقیت ایستاده ایم لذا در دهه ۶۰ مسئول ترور می‌شد، اما امروز دانشمندان ما ترور می‌شوند و آن هم، به خاطر این است که در آن دوره دشمن از مواضع انقلابی مسئولان ما می‌ترسید، اما امروز از دستاورد وجایگاه نخبه انقلابی در دانشگاه و موسسات پژوهشی می ترسد چرا که آن‌ها به ما می‌آموزند چطور با پیشرفت علمی در برابر امپریالیسم مقابله کنیم و تحریم‌ها را دور بزنیم.
 
سلیلی در پایان سخنان خود تاکید کرد: به فضل الهی این جنایت دشمن هم بی پاسخ نخواهد بود و این ادعای ما رجز خوانی نیست بلکه در تاریخ هم نشان دادیم، که هر چه گفتیم به آن عمل کردیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴