تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۴۴۰۹۴
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم گمان افکار عمومی نسبت به برخورداری اصفهان، محرومیت‌ها و فقدان امکانات اولیه نیز در این شهر قابل مشاهده است و نمی‌توان آن‌ها را به خصوص در حاشیه شهر اصفهان انکار کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با سیدپرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دیدار کرد. ‌

در ابتدای این جلسه نماینده مردم اصفهان ضمن اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریت سیدپرویز فتاح از وی قدردانی کرده و اظهار داشت: علی‌رغم گمان افکار عمومی نسبت به برخورداری اصفهان، محرومیت‌ها و فقدان امکانات اولیه نیز در این شهر قابل مشاهده است و نمی‌توان آن‌ها را به خصوص در حاشیه شهر اصفهان انکار کرد.
طغیانی با بیان اینکه اصفهان از پتانسیل‌های فراوانی در حوزه زیر ساخت و صنعت برخودار است از رئیس بنیاد مستضعفان جهت سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی این مجموعه در اصفهان دعوت کرد، وی همچنین در پایان بیان کرد که بایستی به شرکت‌های فعلی بنیاد در اصفهان نیز توجه بیشتری صورت گیرد تا بهره‌وری آن‌ها بیشتر شود.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز ضمن قدردانی از نماینده مردم اصفهان بابت پیگیری محرومیت‌ها و دغدغه‌های وی در حوزه‌های اقتصادی، گفت که با هماهنگی مدیران و معاونان بنیاد مسائل اصفهان در جلسه‌ای بررسی خواهد شد تا اقدامات عملیاتی مرتبط نیز صورت گیرد.‌





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴