سرپرست تیم فوتسال شهیدمنصوری قرچک گفت: برگزاری لیگ برتر فوتسال کمک شایانی به تیم ملی خواهد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسیداکبر تقوی در گفت وگو با خبرنگار ، در خصوص نحوه برگزاری لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: برگزاری مسابقات به این سرعت خیلی جالب نیست اگر نیم فصل اول تا پایان بهمن ماه و مابقی لیگ پس از بازی‌‌‌‌‌های آسیایی برگزار می‌شد، مطلوب باشگاه‌ها بود.
سرپرست تیم شهید منصوری قرچک گفت: در مرحله نهایی که در سال آینده برگزار می‌‌شود بایستی ۱٠ تیم حضور داشته باشند و فقط ۴ تیم از گردونه مسابقات خارج خواهند شد که این موضوع برای لیگ کشوری که سومی جهان را یدک می‌‌کشد جالب نیست؛ اما با این حال به تصمیمات مسئولین احترام می‌گذاریم. برگزاری لیگ کمک شایانی به تیم ملی خواهد کرد و از مربیان تیم ملی انتظار داریم به پدیده‌های لیگ امسال توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی در خصوص بازگشت تیم شهید منصوری پس از چند سال دوری از فوتسال بیان کرد: به همت تمامی مسئولین و هواداران بازهم شور و هیجان به قرچک باز خواهد گشت، حیف است شهری که مردم آن فوتسال را به خوبی درک می‌‌‌کنند از سطح اول فوتسال کشور دور باشند.
تقوی ادامه داد: تمرینات منظم و خوبی را نظر کادرفنی پشت سرگذشته‌ایم و بازیکنان با تجربه و جوان با کیفیتی به تیم اضافه شده‌‌اند که نوید روزهای پر فروغی را خواهند داد.
سرپرست تیم شهیدمنصوری قرچک در خصوص تغییرات چند باره سرمربی تیم خاطرنشان کرد: این تغییرات خیلی مدنظر باشگاه نبود اما رضا داورزنی به دلایلی که خودش ذکر کرده از سرمربیگری این تیم انصراف داد و حدود ۴۰ روز بدون سرمربی تمرینات پیگیری شد که در نهایت محسن حسن زاده سکان هدایت شهید منصوری را برعهده گرفت. داورزنی از دوستان خوب و صمیمی بنده هستند و احترام خاصی برای این مربی ارزشی و با دانش قائلم،  وی سالیان سال منشا خدمات بسیار  زیادی در تیم منصوری بودند و در کنار یکدیگر روزهای سخت؛ تلخ و شیرینی را تجربه کردیم. جا دارد به پاس زحمات بی‌شائبه به فوتسال کشور از او تشکر ویژه‌‌ای داشته باشم.
تقوی در خاتمه عنوان کرد: از مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال، سیف و مسجدی بابت تلاش‌هایی بی‌‌وقفه برای دریافت مجوز برگزاری مسابقات فوتسال تشکر می‌‌کنیم و از هواداران و مردم خوب و فهیم قرچک استدعا دارم همچون گذشته تیم شهید منصوری قرچک را مورد حمایت و پشتیبانی خود قرار دهند، امروز تیم بزرگ شهید منصوری نیازمند انسجام و همدلی این عزیز است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴