تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۴۴۴۰۳۱
مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: اقدامات ضدکرونایی خادمیاران رضوی ثبت جشنواره خدمت شود.
۳
plusresetminus
اقدامات ضدکرونایی خادمیاران رضوی ثبت جشنواره خدمت شود/معرفی نفرات برتر در دهه فجر
به گزارش بلاغ، سهیل صالحی در گفتگو با خبرنگاران، بابیان اینکه خادمیاران افتخاری حضرت ثامن‌الحجج(ع) در شهرستان‌ها و روستاهای استان خدمات در خورتحسینی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام می‌دهند و قدردان این تلاش بی‌شائبه آن‌ها هستیم، گفت: همچنین در ایام کرونایی خادمیاران برای کمک به کادر درمانی، بهبود بیماران کرونایی و کمک به قطع زنجیره ابتلا به این ویروس منحوس خدمات شایسته‌ای نظیر تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی اماکن عمومی، منازل مردم و... در کارنامه خدمتی خود ثبت و درج کردند.
 
مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران بابیان اینکه خادمیاران رضوی در این برهه از زمان برای رفع محرومیت در زمینه تهیه مایحتاج خانوارهای بی‌بضاعت، تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند، تأمین جهیزیه نوعروسان، تأمین داروی بیماران، تأمین اقساط عقب‌مانده بانکی و ... تلاش و همتی مضاعف داشتند، اظهار کرد: الگوسازی از فعالیت‌های برتر و نمونه‌ی این خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) از اهمیت والایی برخوردار است چراکه موجب تبیین و ترغیب دیگران به کار خیر می‌شود .
 
وی به راه‌اندازی طرح جشنواره خدمت در حوزه خادمیاری باهدف تحقق این مهم اشاره و بیان کرد: این جشنواره به این منظور راه‌اندازی شده است تا خادمیاران فعالیت‌های الگویی ارائه دهند و آن را در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی ثبت کنند.
 
صالحی تعداد آثار ارسالی خادمیاران رضوی استان به نخستین جشنواره خدمت را هزار و ۱۳۶ مورد اعلام کرد و یادآور شد: مازندران در این جشنواره موفق به کسب جایگاه سوم کشور شده است.
 
وی از اعلام فراخوان دومین جشنواره خدمت خبر داد و از خادمیاران رضوی خواست تا با ارائه و ثبت الگوها و ایده‌های نو و خلاق در این جشنواره، به هرچه پویاتر شدن فعالیت خادمیاران رضوی کمک کنند.
 
صالحی به همت والای خادمیاران رضوی استان برای لبیک به منویات رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی اشاره کرد و افزود:  بسیاری از فعالیت‌های ضد کرونایی خادمیاران استان قابلیت الگو بودن رادارند اما متأسفانه خادمیاران نسبت به ثبت فعالیت‌های الگو و نمونه در قسمت جشنواره خدمت سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی کمتر اقبال نشان می‌دهند.
 
مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران بابیان اینکه خادمیاران رضوی برای شرکت در این جشنواره تا15دی‌ماه امسال فرصت دارند، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره به معاونین محترم خادمیاری شهرستان‌ها و مسئول جشنواره خدمت مراجعه نمایند.
 
وی  زمان داوری و ارسال آثار به دبیرخانه مرکزی این جشنواره را از ۱۵ مهرماه تا ۳۰ دی‌ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: کانون‌های محلی و خادمیاران برای حضور در جشنواره می‌بایست به سامانه خادمیاری مراجعه و ایده‌ها و پیشنهادهای خود در حوزه فعالیت‌های موفق و ارائه بسته جامعی از خدمات و ایجاد حال و هوای امام رضایی در بین خانواده‌های جامعه هدف را ثبت کنند.
 
صالحی بابیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره خدمت رضوی در تمامی استان‌ها در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، یادآور شد: در استان از 8 خادمیار، 8مسئول کانون خدمت، 8رابط شهرستان وخادمیاران ستادی شهرستان‌ها(مجموعاً24نفر) به جهت حضور فعال در جشنواره خدمت تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران، اضافه کرد: همچنین 1تا3اثر برتر از هر استان در مشهد مقدس موردتقدیر قرار می‌گیرد.
 
وی بابیان اینکه شهرستان‌ها می‌توانند نمایشگاه تصویری از فعالیت‌های برتر خادمیاران داشته باشند، خاطرنشان شد: اطلاع‌رسانی مناسب جهت شرکت در دومین جشنواره خدمت توسط رابطین شهرستان‌ها مورد انتظار است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما