کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمدی: آغاز تصویربرداری «ناجورها» تا پایان امسال/ لوکیشن ابتدایی در شمال کشور

12 آذر 1399 ساعت 14:30

تهیه کننده سریال «ناجورها» گفت: تصویربرداری این سریال را از شمال کشور و شهری که شیوع کرونا در آنجا کمتر باشد آغاز خواهیم کرد.


به گزارش بلاغ به نقل از«ایرج محمدی»تهیه کننده سریال «ناجورها» در گفت و گو با خبرنگار  گفت: این روزها مشغول نگارش متن ها و انتخاب بازیگران این سریال هستیم و هیچ کدام از بازیگرها هنوز قطعی نشده و قرارداد نبسته اند.
وی ادامه داد: امیدوارم امسال بتوانیم تولید را شروع کنیم و همه چیز به شرایط کرونایی بستگی دارد. چند قسمت ابتدایی سریال در خارج از تهران ضبط می شود و می توانیم در شرایط بهتری کار کنیم.
تهیه کننده سریال مانکن با اشاره به لوکیشن های سریال جدید خود، گفت: به احتمال فراوان به شمال کشور خواهیم رفت و شهری می رویم که از نظر شیوع کرونا وضعیت بهتری داشته باشد‌.
وی ادامه داد: به تازگی آقای اسعدیان به دلیل حضور همزمان در دو پروژه از سریال ما انصراف داد و به پروژه دیگری مشغول شد.
وی درباره اینکه کارگردان جدید باید مرحله پیش تولید زیادی را با گروه و عوامل بگذراند، نیز گفت: طبیعتا وقفه در زمان تولید ناجورها به دلیل طولانی بودن زمان پیش تولید و مشغول بودن همزمان آقای اسعدیان در سریال ما و کار دیگرشان بود. به همین دلیل آقای اسعدیان انصراف داده و آقای مسعود اطیابی را جایگزین آقای اسعدیان کردیم.
به گزارش فارس بابک کایدان نویسندگی این سریال را برای شبکه نمایش خانگی به عهده دارد‌





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 444010

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/444010/محمدی-آغاز-تصویربرداری-ناجورها-پایان-امسال-لوکیشن-ابتدایی-شمال-کشور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com