کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایزدپناه: تیم ملی بسکتبال انسجام تیمی نداشت و بد بازی کرد

12 آذر 1399 ساعت 13:20

عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: در پنجره دوم کاپ آسیا بازی‌های بدی انجام دادیم و انسجام لازم در تیم ملی وجود نداشت.


به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدمهدی ایزدپناه در گفت وگو با خبرنگار ، در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال مقابل عربستان و سوریه در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: تیم ما در این پنجره اصلاً هماهنگ نبود و همین عدم هماهنگی کار دست‌‌مان داد. بی‌تمرینی بازیکنان قوای جسمانی آنها را پایین آورده بود و همین موضوع باعث شد تمرکزی هم در پرتاب‌هایشان نداشته باشند ما در این رقابت‌ها پنالتی زیادی را از دست دادیم و در ریباندها هم موفق نبودیم.
وی ادامه داد: ما مقابل سوریه طوری بازی کردیم که حریف دوست داشت، ما تیم باثباتی در زمین نبودیم و چیزی که سوریه می‌خواست را انجام دادیم.
ایزدپناه در مورد اینکه مگر نباید کادر فنی این مسائل را به بازیکنان گوشزد کند گفت:‌ شاید کادرفنی گوشزد کرده و در زمین توجه نشده است.
* درصدهای پنالتی و پرتاب پایینی داشتیم/این عملکرد در شان بچه‌های ایران نیست
عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: سوریه تیمی بود که بازیکن و مربی خارجی آورده بود و آن طور که شنیدم در قزاقستان اردو زده بود. از سوی دیگر ما حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی را نداشتیم هر چند با نبود این‌ها هم باید بازی را می‌بردیم. بازیکنان ما چند ماه دیگر باید در بالاترین سطح بسکتبال دنیا یعنی المپیک بازی کنند و این در شأن بچه‌ها نیست که درصد پرتاب‌ها و پنالتی‌های پایینی داشت باشند. به نظرم آنها باید بیشتر کار کنند.
* باید آمادگی رستم‌پور و گرامی‌پور در اردوها سنجیده شود
ایزدپناه در مورد اینکه دو بازیکن دو رگه ما یعنی گرامی‌پور و رستم‌پور آماده نبودند، گفت: به نظر من اگر این بازیکنان دعوت هم می‌شوند باید آمادگی‌شان در اردوها توسط کادر فنی تیم ملی سنجیده شود. به نظر من بازیکنان داخل ایران باید آنقدر قوی باشند که کادر فنی نخواهد بازیکن ناآماده‌ای را دعوت کند.
* بازی‌های بدی را انجام دادیم/ با این روند در آسیا به مشکل می‌خوریم
کارشناس بسکتبال و ملی‌پوش اسبق تأکید کرد: ما در این دو بازی بسیار بد بودیم و چاره‌ای نداریم که بهتر شویم اگر این رون ادامه پیدا کند در آسیا هم چیزی نخواهیم بود. ما توقع نداریم که تیم ملی در المپیک همه تیم‌ها را ببرد اما انتظار داریم همانند بازی با اسپانیا در جام ‌جهانی حاضر شود.

* انسجام لازم را در تیم ندیدیم/ امیدوارم اختلافی در میان بچه‌ها نباشد
وی در مورد اینکه کادر فنی و بازیکنان بی‌تجربه نبودند به نظر می‌رسد علت دیگری در شکست‌های ما دخیل باشد گفت:‌ چیزی که دیدم این بود که انسجام تیمی در تیم ما وجود نداشت سرپرست کادر فنی تیم باید روی این انسجام تیمی بیشتر تلاش کند انشاالله که اختلافی بین بچه‌ها وجود نداشته باشد. من وقتی بازی ایران و سوریه را دیدم به این نتیجه رسیدم که تیم حریف بیشتر از ما تلاش می‌کرده بازیکنان آنها هوای هم را داشتند.
* با رفتن حدادی بسکتبال ما دچار مشکل می‌شود
عضو کمیته فنی در مورد بازی تیم ملی بدون حدادی گفت: ما سال‌ها از حامد و امثال حامد بهره برده‌ایم و به همین دلیل به فکر پشتوانه‌سازی نبودیم قطعا با رفتن این بازیکنان بسکتبال ما دچار مشکل خواهد شد. حامد یک بازیکن استثنایی بوده اما می‌توان این نوید را داد که در میان بازیکنان نوجوان فعلی کسانی را پیدا کرد که حداقل نزدیک به حدادی باشند به شرطی که روی آنها کار شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 444003

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/444003/ایزدپناه-تیم-ملی-بسکتبال-انسجام-تیمی-نداشت-بد-بازی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com