کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کریمی: نباید لیگ تکواندو این قدر زود برگزار شود/با این شرایط تیم‌های حاضر در مسابقات نصف می‌شود

12 آذر 1399 ساعت 12:50

مدیر فنی تیم تکواندو لوازم خانگی کن گفت: برگزاری لیگ تکواندو قطعی شود مطمئناً تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات نصف خواهد شد.


به گزارش بلاغ به نقل ازمرتضی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ، با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات لیگ باعث رشد و شکوفایی یک رشته ورزشی‌ می‌شود، اظهار داشت: برگزاری مسابقات لیگ خیلی هم عالی است و معتقدم چهره‌های جوانی برای تیم‌های ملی معرفی خواهند شد و رقابت‌ها در رسانه‌های مختلف دیده می‌شود. همان گونه که یک تیم ورزشی در مسابقات بین‌المللی مدال می‌گیرد و سپس نوجوان و جوانان عاشق آن رشته می‌شوند، با برگزاری لیگ هم علاقمندان به سمت آن رشته ورزشی گرایش پیدا می‌کنند.
مدیر فنی تیم تکواندو لوازم خانگی کن در خصوص اینکه هم اکنون زمان برگزاری لیگ مناسب نیست، گفت: اما در این شرایط همگیری بیماری کرونا که شرایط خیلی حاد شده است و درصد مبتلایان و کشته‌ها در کشورمان به شدت بالا رفته است که تمام مملکت را تعطیل می‌کنند، برگزاری لیگ برای تمام جامعه ضرر دارد. مسئولان سازمان لیگ تکواندو در ایران زندگی نمی‌کنند؟ شرایط کرونایی و اقتصادی مردم را درک نکرده‌اند؟ باید دید هدف از برگزاری این لیگ در این وضعیت خطرناک بیماری کرونا چیست؟
وی افزود: در این شرایط برگزاری لیگ خیلی سخت است و مسابقات را به چالش می کشد. بر همین اساس جایز نمی‌دانم این قدر زود مسابقات لیگ تکواندو برگزار شود. چون زمان داریم و می‌توانیم در ماههای بهمن و اسفند که وضعیت عادی‌تر و مشکلات برطرف شد لیگ تکواندو را برگزار کنیم.
کریمی با اشاره به اینکه بازیکنان در این شرایط تمرین مناسب و ایده‌آلی نداشته‌اند، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی و شیوه نامه‌ای که به تیمها ابلاغ کرده‌اند قرار است تا 25 روز دیگر مسابقات لیگ تکواندو شروع شود. باشگاه‌دار هم با احترام به جامعه ایران، باشگاهش را تعطیل کرده و در این وضعیت، ورزشکاری که تمرین نمی‌کند چطور در لیگ بازی کند؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ شرکت خواهید کرد، تاکید کرد: تیم تکواندو لوازم خانگی کن از قبل به پروتکل‌های بهداشتی اعتراض کرد و با اینکه برخی از موارد این پروتکل‌ها ضعف داشت ما پذیرفتیم و با قدرت در لیگ شرکت می‌کنیم. مشکلی برای حضور در مسابقات لیگ نداریم ولی باید بدانیم شرایط برگزاری لیگ به چه صورتی است و اگر وضعیت مثبت باشد، شرکت می‌کنیم.
مدیر فنی تیم تکواندو لوازم خانگی کن در خصوص اینکه تیمها برای شرکت در لیگ امسال تکواندو باید مبلغ زیادی هزینه کنند، اذعان کرد: در حال حاضر هزینه شرکت در لیگ تکواندو برای هر تیم تقریباً 20 تا 30 میلیون تومان می‌شود. کدام تیم توانایی دارد تا این پول را بدهد؟ خود این موضوع نیز جای بررسی و تامل دارد. شخصی که تیم‌داری می‌کند می‌خواهد بداند در صورت حضور در مسابقات لیگ، چه موفقیتی خواهد داشت؟ 
وی ادامه داد: اگر برگزاری لیگ قطعی شود مطمئناً تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات نصف خواهد شد. چون مسابقات فقط یک یا دو هفته برگزار می‌شود و باشگاهها کلی هزینه می‌کنند ولی عملکردشان در هیچ جایی دیده نمی‌شوند.
کریمی در خصوص اینکه باشگاه تکواندو لوازم خانگی کن زیر ساخت‌های مناسبی دارد، خاطرنشان کرد: باشگاه برنامه‌های بلند مدتی برای آینده دارد و اگر مسابقات لیگ هم برگزار نشود، تا آنجایی که سیستم بهداشتی و پروتکل‌ها اجازه بدهد تمرینات تکواندوکاران برگزار می‌شود. تعداد زیادی ملی‌پوش و مربی تیم ملی در تیم ما کار می‌کنند که پارسال در رده‌های مختلف لیگ، قهرمان‌هایی زیادی را به دست آوردند. برهمین اساس تمرین آماده‌سازی بازیکنان‌مان خوب پیش می‌رود و باشگاه طبق قراردادها به نفرات دستمزد پرداخت می‌کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443999

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443999/کریمی-نباید-لیگ-تکواندو-این-قدر-زود-برگزار-شود-شرایط-تیم-های-حاضر-مسابقات-نصف-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com