تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۴۳۹۹۷
دادستان شهرستان فریدونکنار از رفع تجاوز ۲ هزار متر اراضی ملی در ساحل شهر توریستی و بندری فریدونکنار خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلیرضا برخور در گفت‌وگو با خبرنگار در فریدونکنار اظهار کرد: رفع تصرف و تجاوز از اراضی ملی و دولتی در سواحل فریدونکنار با اجرای رای کمیسیون ماده صد شهرداری فریدونکنار با حضور دادستان، معاون شهردار، عوامل انتظامی و نمایندگان مسکن و شهرسازی مقدار تقریبی ۲ هزار متر انجام شده است.

 وی افزود: مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی به ویژه سازمان منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی و... جهت صیانت از بیت‌المال و حفظ اراضی ملی و دولتی برای اخذ مالکیت ثبتی و محصور کردن اراضی اقدام کنند.
به گفته دادستان شهرستان فریدونکنار این امر در چارچوب موازین قانونی جهت اجتناب از هرگونه تجاوز به اراضی ملی و دولتی از سوی افراد فرصت‌طلب و سودجو ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان آب و فاضلاب، برق و گاز نیز باید از ارائه هرگونه خدمات غیرمجاز و صدور پروانه نسبت به اراضی و ملی و دولتی متصرفی اجتناب و پرهیز کنند.
دادستان فریدونکنار ادامه داد: در صورت تخطی و اهمال مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی در انجام وظیفه قانونی خود چنانچه موجب تضییع بیت‌المال شود، تحت تعقیب قانونی قضایی قرار خواهند گرفت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰