کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ملاحظاتش درباره طرح اخیر را به مجلس اعلام کرده است

12 آذر 1399 ساعت 10:00

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی گفت: مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفا از سوی دبیرخانه این نهاد اعلام می شود و سایر اظهارنظرها در این خصوص غیر موثق و فاقد اعتبار است.


به گزارش بلاغ به نقل ازکیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در ساعات پایانی سه شنبه شب ۱۱ آذر ماه در واکنش به برخی اظهارات غیردقیق که روز سه شنبه در مورد محتوای مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مواضع دبیرخانه شورا در رسانه ها منتشر شد، اظهار داشت: هرگونه اطلاع رسانی پیرامون مصوبات شورا و یا مواضع دبیرخانه این نهاد، صرفا از سوی سخنگوی دبیرخانه اعلام می شود و سایر اظهار نظرها در این خصوص غیر موثق و فاقد اعتبار است.
خسروی مصوبات شورای عالی امنیت ملی و تصمیمات دبیرخانه را در حکم اطلاعات محرمانه عنوان و خاطرنشان کرد: اعلام مصوبات شورای عالی و تصمیمات دبیرخانه آن خارج از چارچوب ذکر شده مجاز نیست.
وی در خصوص نحوه تعامل مجلس شورای اسلامی با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برای تهیه طرح "اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها" اظهار داشت: طرح فوق از سوی مجلس شورای اسلامی تهیه شده و دبیرخانه ملاحظات مدنظر را در این خصوص به مجلس اعلام کرده است.
خسروی در پایان خاطرنشان کرد: طرح نهایی که روز سه شنبه به تصویب مجلس رسید، بر اساس روال جاری در نهاد قانونگذاری کشور حاصل نظر و اجماع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بوده است.
به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه کلیات و جزئیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به تصویب رساندند؛ الزام به تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد و توقف اجرای پروتکل الحاقی در مقابل بدعهدی طرف مقابل بر این اساس به دولت تکلیف می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443982

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443982/دبیرخانه-شورای-عالی-امنیت-ملی-ملاحظاتش-درباره-طرح-اخیر-مجلس-اعلام-کرده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com