کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیماران کرونایی ۴ بیمارستان مهمان آبمیوه‌های جهادی‌ها

12 آذر 1399 ساعت 9:10

مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: گروه‌های جهادی روزانه ۳۰۰ بطری آبمیوه طبیعی سیب، هویج و پرتغال تهیه و برای ۴ بیمارستان تهران ارسال می‌کنند.


به گزارش بلاغ به نقل ازروح‌الله عبداللهی، مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح از ۱۳ آبان‌ماه که تا ۱۳ دی‌ماه ادامه پیدا می‌کند، جهادگران، طلاب، فعلان قرآنی، هیأتی‌ها و مداحان در ۱۲ بیمارستان تهران برای خدمت‌رسانی حاضر شده‌اند و فعالیت‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.
وی افزود: توسط گروه‌های جهادی روزانه ۳۰۰ بطری آبمیوه طبیعی در ۴ بیمارستان تهران شامل امام حسین، بقیةالله، بوعلی و امیر اعلم برای بیماران کرونایی، کادر درمانی و همراهان توزیع می‌شد تا هم موجب تقویت جسمی آنان باشد و هم از این منظر که جهادی‌ها و اقشار مختلف به یاد آنان هستند، روحیه‌شان تقویت شود.

عبداللهی گفت: این آبمیوه‌ها شامل آب سیب، پرتغال و هویج است که روزانه تهیه و در بیمارستان‌ها توزیع می‌شود.
مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به این سازمان در قالب طرح حاج قاسم با بیمارستان‌ها و کادر درمانی مرتبط شده است تا خدمات‌رسانی‌ها سازماندهی شود، گفت: در حال رایزنی با سایر بیمارستان‌ها هستیم تا در صورت وجود ظرفیت آبمیوه و سوپ برای آنان تهیه و ارائه کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443977

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443977/بیماران-کرونایی-۴-بیمارستان-مهمان-آبمیوه-های-جهادی-ها

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com