تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۴۴۳۹۵۱
مدیر آموزش و پرورش بابلسر از تهیه 150 گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند بابلسری خبر داد و گفت: ضرورتی ندارد برای فعالیت آموزشی در شبکه‌های غیرایمن وارد شویم.
۰
plusresetminus
تهیه 150 گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند/فعالیت آموزشی در شبکه‌های غیر ایمن ضرروت ندارد
احمدرضا مهاجری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: شهرستان بابلسر در وضعیت نارنجی بیماری کرونا قرار دارد که بنابر دستورالعمل‌های صادر شده تمامی آموزش‌های دانش‌آموزان در این شرایط به‌ویژه در دو هفته اجرای محدودیت‌های اعلامی از سوی دولت به‌صورت غیرحضوری و مجازی است.

وی با اشاره به اینکه تمامی دانش‌آموزان و معلمان بابلسری در منازل به فعالیت‌های آموزشی مشغول هستند، خاطرنشان کرد: البته در برخی از مناطق که مشکل اینترنت وجود داشته باشد معلمان به مدارس مراجعه می‌کنند تا از اینترنت مدارس استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش بابلسر تصریح کرد: تمامی فرآیند تعلیم و تربیت در سامانه شاد انجام می‌شود و مدیران و عوامل اجرایی در مدارس این فعالیت‌ها را رصد می‌کنند.

مهاجری‌نژاد یادآورشد: در حال حاضر وضعیت شبکه شاد بهتر شده و مشکل خاصی را نداریم و ضرورتی ندارد در شبکه‌های غیرایمن وارد شویم.

وی با تاکید بر اینکه تدریس باید براساس جدول زمان‌بندی و در ساعت‌های مشخص ابلاغی انجام شود گفت: بسیاری از ارتباطات در ساعات غیر درسی از سوی دانش‌آموزان و برای رفع اشکال است.

مدیر آموزش و پرورش بابلسر با اشاره به اینکه روش‌های مختلفی برای امر یادگیری وجود دارد، ادامه داد: علاوه بر شبکه شاد دانش‌آموزان می‌توانند از آموزش‌های شبکه‌های تلویزیونی و درسنامه استفاده کنند که این روش‌های مختلف برای یادگیری کامل دانش‌آموزان از دروس است.

مهاجری‌نژاد با بیان اینکه اطلس آموزشی در شهرستان مشخص شده است اظهارکرد: حدود 150 گوشی هوشمند با همکاری خیرین، مدیران و اولیای مدارس و مدیران شهرستانی تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد و همچنین وام‌های قرض‌الحسنه برای خانواده‌های کم‌برخوردار درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲