معاون فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد

پلمب 273 واحد صنفی در طرح محدودیت‌های کرونایی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۴۴۳۹۴۸
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از پلمب 273 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح محدودیت های ناشی از مقابله با بیماری کرونا در این استان خبر داد.
۰
plusresetminus
پلمب 273 واحد صنفی در طرح محدودیت‌های کرونایی
به گزارش بلاغ، نعمت الله آزادی در حاشیه بازدید از روند اجرای محدودیت های تردد شبانه و محدودیت های ترافیکی برای مقاله با بیماری کرونا در شهرستان های ساری، قائم شهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: تنها راه ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا احساس مسئولیت تک تک افراد جامعه و مشارکت همگانی مردم با احترام به تصمیم مسئولان است.

وی از اجرای طرح های انتظامی در این رابطه خبر داد و با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان تصریح کرد: با افرادی که نسبت به سلامتی افراد جامعه بی تفاوت باشند برخورد قاطعانه ای صورت خواهد گرفت.

آزادی، خاطرشنان کرد: در اجرای این طرح از 900 هزار واحد صنفی در سطح استان بازدید شد که به 16 هزار و 151 واحد صنفی تذکر داده شد و 273 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با شاره به محدودیت های تردد در استان مازندران، گفت: از ابتدای شروع طرح تاکنون از ورود 28 هزار خودروی غیر مجاز به شهرهای استان جلوگیری شد و بیش از 3 هزار خودرو نیز به دلیل تخلف از مقررات ایجاد شده اعمال قانون شدند.

آزادی اعمال قانون 3 هزار 319 خودرو به دلیل تردد های غیر مجاز در اجرای طرح محدودیت تردد شبانه در استان نیز به خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با همراهی مردم در این طرح در هفته های آتی شاهد کاهش قابل توجه از میزان ابتلاء و فوتی افراد به این ویروس و ریشه کنی کامل آن در جامعه باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷