تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۴۳۹۳۵
یک رسانه قطری خبر داد هواداران العربی از تصمیم اشتباه سرمربی تیم به خاطر ریسک کردن روی هافبک ایرانی شان و مصدومیت دوباره اش عصبانی هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنشریه «الشرق» قطر امروز در گزارشی از تعویض های هالگریسمون، سرمربی ایسلندی العربی انتقاد کرد و خشم هواداران به دلیل ریسک کردن روی مهدی ترابی لژیونر ایرانی تیم خبر داد.
این رسانه نوشت: بازی آخر العربی با قطر شاهد تصمیمات غیرمناسب از سوی هالگریمسون، سرمربی ایسلندی العربی بودیم که عصبانیت هواداران را به همراه داشت. این مربی درحالیکه هنوز مهدی ترابی و یاسر ابوبکر به صورت کامل خوب نشده بودند روی این دو بازیکن ریسک کرد و وارد زمینشان کرد که بعد از چند دقیقه هر دو بازیکن مصدوم شدند و زمین را ترک کردند.
هواداران العربی از این مربی ایسلندی می خواهند در دو بازی پیش رو مقابل الریان و الدحیل روی این دو بازیکن دوباره ریسک نکند و به بقیه بازیکنان اعتماد کند تا آنها بهبودی کاملشان را کسب کنند.
مهدی ترابی از ابتدای فصل جاری تاکنون 4 بار مصدوم شده و در بازی آخر مشخص شد سرمربی ایسلندی با وجود اینکه این بازیکن آماده بازی نبود ولی رویش ریسک کرد که باعث مصدومیت دوباره اش شد. ترابی در بازی قطر بعد از چند دقیقه بازی مصدوم شد و با حالت گریان زمین را ترک کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴