تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۴۳۹۲۹
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان در واکنش به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در ادامه یهودی‌سازی قدس بیانیه‌ای صادر کرد و خواستار اعمال فشار جامعه بین‌الملل بر این رژیم شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازوزارت خارجه تشکیلات خودگردان از جامعه بین‌المللی خواست با اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جلوی تعرض‌های مکرر این رژیم علیه مقدسات فلسطینی را که آخرین آنها تخریب پله‌‌های ورودی به قبرستان «یوسفیه» در قدس است، بگیرد.
بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا»، در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان آمده: تعرض دشمن به قبرستان یوسفیه و تخریب پله‌های منتهی به مسجدالاقصی در راستای اجرای طرح‌های شهرک‌سازی صهیونیستی و تلاش برای از بین بردن هویت قدس و یهودی‌سازی آن است.
رام‌الله در ادامه اعلام کرد، دشمن صهیونیستی پیشتر نیز در ادامه عملیات یهودی سازی قدس و تحمیل واقعیت‌های جدید اقدام به تخریب‌هایی در قبرستان «مأمن الله» در قدس کرده است.
وزارت حارجه فلسطین تأکید کرد، سازمان‌های بین‌المللی مربوطه و در مقدمه آن «یونسکو» و شورای حقوق بشر باید به مسؤولیت‌های سیاسی، قانونی و اخلاقی خود در قبال تجاوزهای رژیم اشغالگر به مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس عمل کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما