تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۴۳۹۲۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به شهادت مامور ناجا در غرب شهرکرد، گفت: آیا زمان آن نرسیده است که مسؤولان استان یک بار برای همیشه با تصمیم قاطع این توده چرکین را ریشه‌کن کنند؟
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازموسی انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرکرد  با اشاره به شهادت بسیجی امین محمدیوسفی از ناحیه انتظامی استان، گفت: این جنایت توسط برخی افراد معلوم الحالی انجام شده که سال‌هاست آسایش، امنیت و آرامش خانواده‌ها و مردم محله و حتی شهرستان را با توزیع مواد و سایر اقدامات زشت و درگیری‌های خانوادگی مخدوش کرده‌اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه می‌دانند و می‌دانیم که ماهیت این جماعت چیست، ولی تا کی و تا چه مقدار مردم باید خسارت و هزینه بدهند؟
وی افزود: وجود عده‌ای معلوم‌الحال و بدسابقه‌ای دربیخ گوش مرکزیت استان چگونه جرأت و قدرت پیدا می‌کنند با چنین گستاخی و جسارت و با کمال وقاحت و قساوت دست به اسلحه برده و به سمت حافظان امنیت کشور نشانه بَرند؟ و حافظان امنیت کشور را مظلومانه به شهادت برسانند.
انصاری اضافه کرد: اینجا نه نقطه صفر مرزی شرق کشور است و نه غرب کشور که قاچاقچیان به دامن کشورهای همسایه پناه ببرند و یا تغذیه شوند، پس دلیل این همه بی پروایی و قلدری این قماش در چیست؟ گیر و موانع کار کجاست؟
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: به خاطر حضور همین افراد اندک در این محله لقب محله آلوده به خود گرفته و سایر جرائم و برخی موارد دیگری که قلم از ذکر آن شرم دارد توسط همین گروه محدود صورت می‌گیرد.
وی افزود: در این چندین سال عمده راهکارهای فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و مشاوره‌ای، پزشکی و سایر کمک‌ها به بهانه‌های مختلف و در این اواخر کمک‌های مؤمنانه در این محله انجام شده است اما به جای تشکر از خدمات صورت گرفته، این‌گونه رفتار می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: آیا زمان آن نرسیده است که مسؤولان استان یک بار برای همیشه با تصمیم قاطع، اساسی و انقلابی خود این معضل و توده چرکین شده محله 32 را یکباره ریشه‌کن کنند؟
وی ادامه داد: آیا زمان آن نرسیده تا محله، شهرستان و استان از لوث این‌گونه افراد بدسابقه پاک شود و امنیت و آرامش به محله برگردانده شود و مردم محروم و بومی شهرستان که ساکن این منطقه هستند نفس راحتی بکشند و از شر مزاحمت‌ها، درگیری‌ها و هزاران مشکلی که برایشان بوجود آمده است رهایی پیدا کنند.
انصاری ادامه داد: همچنین دلسوزان نظام دیگر شاهد پرپرشدن بهترین عزیزانشان در این محله نباشند. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰