تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۹۰۳
شهید حمید بابایی د روصیت‌نامه خود آورده است: مرگ راهی است که همه می‌روند و چه خوش است که انسان براى آخرت کوله بارش پر باشد و در قیامت سرافکنده نباشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید حمید بابایی:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام به حضرت ولى عصر مهدى موعود(عج) و سلام به پدر و مادر گرامی‌ام؛ پدرجان امیدوارم که همیشه حال شما و خانواده‌ام خوب باشد و به خوشى روز را بگذرانید و شب را هم به عبادت خداى قادر مشغول باشید و از بهر آخرت توشه‌گیرى کنید و از دورى من نگران نباشید.
پدرجان من تو را دوست دارم اما مرگ راهی است که  همه می‌روند و چه خوش است که انسان  براى آخرت کوله بارش پر باشد و در قیامت سرافکنده نباشد.
خانواده عزیزم بعد از من خیلى بى قرارى نکنید من نمى‌گویم گریه نکنید گریه بکنید عزادارى بکنید ولى زیاد خود را افتاده نگیرید بلکه افتخار کنید که پسرتان در راه میهن و دین کشته شده است. رزمندگان را دعا کنید و حامی امام خمینی باشید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴