کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثبت 117 تولد تاریخ رُند در مازندران/ زایمان‌های زیر 38 هفته نداشتیم

11 آذر 1399 ساعت 16:10

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 117 زایمان در تاریخ 9/9/99 در دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام شده است.


به گزارش بلاغ به نقل ازتورج اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار  در ارتباط با تعداد زایمان‌های انجام شده در تاریخ 9/9/99 در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار کرد: 117 تولد شامل زایمان‌های طبیعی و سزارین در دانشگاه علوم پزشکی مازندران انجام شده است.
وی تصریح کرد: 89 مورد از زایمان‌ها به صورت سزارین بوده است که بر اساس گزارش‌های دریافتی گزارشی از سزارین زودرس در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش نشده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: همه تلاش ما جلوگیری از زایمان‌های زودرس بوده است حتی همکاران برای بررسی بیشتر به صورت ناشناس در مراکز درمانی حضور پیدا کردند.
وی ادامه داد: تعدادی از مراکز خصوصی شهرستانی نسبت به پذیرش برای زایمان انتخابی اقدام کردند که با ورود همکاران دانشگاه از این اقدام جلوگیری شده است.
اسدی با اعلام اینکه بر اساس پیگیری‌های انجام شده نسبت به جلوگیری از زایمان زیر 38 هفته اقدام کردیم،گفت: چندین زایمان انجام شده به دلیل شرایط اورژانسی بوده است که حتی این موارد را هم اعلام کردیم که بررسی کنند.
*اقدام دیر هنگام دانشگاه علوم پزشکی بابل
درست یک روز پس از تاریخ 9/9/99 مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی بابل نسبت به انتشار مصاحبه‌ای از متخصص زنان و زایمان اقدام کردند.
پیگیری ما برای دریافت اطلاعات تعداد تولد در دانشگاه علوم پزشکی بابل به نتیجه نرسیده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443900

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443900/ثبت-117-تولد-تاریخ-ر-ند-مازندران-زایمان-های-زیر-38-هفته-نداشتیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com