با وجود صحبت‌های رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص ادامه همکاری هاشمی با تیراندازی هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ نزدیک به 3 ماه از قهر ملی‌پوشان المپیکی تیراندازی و عدم همکاری الهام هاشمی با فدراسیون تیراندازی می‌گذرد و با وجود ورود وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هنوز خبری از حل مشکلات نیست.
بعد از درخواست‌هایی که الهام هاشمی از رئیس فدراسیون تیراندازی داشت و عدم اجرایی شدن این درخواست‌ها، الهام هاشمی تصمیم گرفت همکاری خود را پایان دهد. به دنبال این مشکلات سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و همین طور مسئولان وزارت ورزش بارها جلسه‌ای با هاشمی و علی دادگر رئیس فدراسیون برگزار کردند که هیچ کدام از آنها به نتیجه نرسید.
با وجود این اتفاقات صالحی‌امیری در نشست خبری که هفته گذشته داشت تاکید کرد الهام هاشمی در کنار تیم خواهد ماند. الهام هاشمی در آخرین مصاحبه خود تاکید کرده بود اگر فدراسیون تمایلی برای ادامه همکاری ندارد بهتر است هر چه زودتر سرمربی جدید را معرفی کند تا بیش از این به ورزشکاران آسیب نرسد. قرارداد هاشمی 13 مرداد امسال به پایان رسید و این قرارداد تمدید نشد.
رئیس کمیته ملی المپیک در این باره گفته بود: الهام هاشمی جزو بهترین مربیان روز دنیاست. او یک سرمایه برای ما بوده و حفظ او از برنامه‌های ماست. تلاش بود این ظرفیت‌ها را کنار هم قرار دهیم و تمرکز خود را برای المپیک بگذاریم. الهام هاشمی در کنار تیراندازی خواهد بود. ما و وزارت ورزش هم تعهد کردیم از این رشته حمایت کنیم.

اگرچه صالحی‌امیری در صحبت‌های خود حرف از ماندن هاشمی زده اما به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون تیراندازی توجهی به صحبت‌های مقامات ورزشی کشور نداشته و همچنان به کار خود که همان توجه ویژه به اهداف پروازی ‌است، مشغول است.
دادگر حتی در این مدت نتوانسته وضعیت بلاتکلیفی ملی‌پوشان تفنگ را حل کند آن هم در شرایطی که کمتر از 8 ماه به بازی‌های المپیک فرصت باقیست و بهترین‌های جهان در حال آماده‌سازی برای رقابت در این میدان بزرگ هستند.
کاروان تیراندازی ایران 6 سهمیه المپیک کسب کرده که 4 سهمیه در تفنگ است اما در حال حاضر ملی‌پوشان تفنگ در خانه هستند و تمرینات‌شان را در منزل پیگیری می‌کنند.
باید دید بالاخره چه زمانی قرار است آرامش به تیراندازی برگردد و ملی‌پوشان با حضور در اردو تمرینات خود را از سر بگیرند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴