تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۴۳۸۹۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کسب رتبه اول این دانشگاه در رتبه بندی آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور (طرح راد) در بین دانشگاه‌های همطراز خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسید علیرضا مروجی امروز در جمع خبرنگاران گفت: در این رتبه‌بندی وضعیت  دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در پنج حیطه توسعه آموزش، حاکمیتی، مدیریت آموزش، توسعه کیفی آموزش و حرکت در راستای برنامه­‌های کلان علمی کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار کرد: در این طرح، فعالیت‌های آموزشی دانشگاه در بازه زمانی از مهر ۹۵ تا شهریور ۹۸ مورد ارزیابی گرفت و دانشگاه در حیطه‌های فوق رتبه اول را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی هم طراز (غیر مرکز استان) به خود اختصاص داد.
وی شناسایی نقاط ضعف و تلاش منسجم و هماهنگ با ستاد وزارت و دانشگاه‌ها برای رفع موانع و مشکلات، هدایت دانشگاه‌ها به سمت اهداف کلان بخش آموزش عالی کشور و حرکت به سوی دستیابی به اهداف نقشه جامع علمی کشور و افزایش روحیه همکاری در فضایی سالم و رقابتی برای سرعت بخشیدن به بالندگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در بخش آموزش را از اهداف این رتبه‌بندی عنوان کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴