جمعی از دانشجویان انقلابی از ساعت یک بامداد امروز مقابل مجلس تحصن کرده و خواستار تصویب قانونی برای لغو نظارت‌های بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی و اخراج آنها از کشور شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ در پی ترور بزدلانه و ناجوانمرادنه شهید محسن فخری زاده از دانشمندان هسته‌ای کشورمان؛ جمعی از دانشجویان انقلابی تهران از ساعت یک و نیم بامداد امروز ( سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹ ) در مقابل مجلس شورای اسلامی تحصن کردند.

مطالبه دانشجویان تحصن کننده مقابل مجلس توقف فوری و بدون شرط اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی و لغو تمامی نظارت های فراپروتکلی و اخراج بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از کشور است.
محمد محمدپور از دانشجویان تصحن کننده مقابل مجلس گفت: ️ما امروز حدود ساعت ۱ بامداد سه‌شنبه ۱۱ آذر مقابل مجلس تحصن کردیم تا به طرحی که قرار هست صبح امروز در مجلس تصویب شود، اعتراض کنیم.
وی اظهار داشت: این طرح به زعم ما آغاز دوباره مذاکرات با غربی‌هاست و غرب و آمریکا ممکن است احساس کنند مهلت دوماهه‌ای که در طرح آمده پالسی است برای شروع دوباره مذاکرات.
این فعال دانشجویی تاکید کرد: فردا باید طرحی در مجلس تصویب شود که به موجب آن بازرسان آژانس به سرعت از کشور اخراج شده و ایران هم به سرعت از پروتکل الحاقی خارج شود.
️گفتنی است در ادامه این تحصن و به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران و جمعی از اعضای اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی یک تجمع مردمی_دانشجویی با عنوان "آزمون مجلس" و با مطالبات ذکر شده، مقابل مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰