تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
کد مطلب : ۴۴۳۸۲۷
مربی نفت مسجد سلیمان گفت: شناخت خوبی نسبت به تیم نساجی داریم و به نظرم بازی فردا خوب و جذاب شود.
۰
plusresetminus
محافظت‌کار: شناخت خوبی از تیم نساجی داریم/ تقابل دو تیم پرطرفدار شمال و جنوب
به گزارش بلاغ؛ مجید محافظت‌کار عصر امروز در نشست خبری قبل از دیدار نساجی و نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: بازی فردا تقابل دو تیم باریشه و بااصالت کشور است که در شمال و  جنوب کشور هواداران زیادی دارند و با همدیگر ارتباط خوبی دارند.
وی افزود: امیدواریم بازی فردا، بازی خوب و مورد قبول برای مردمی باشد که در پای تلویزیون می‌بینند.
مربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه شرایط تیم خوب است و تیم ما جوان و باانگیزه است، اضافه کرد: تمامی نفرات تیم سعی می‌کنند توصیه‌های سرمربی تیم را در زمین پیاده کنند و روز به روز به دنبال پیشرفت هستند و خودشان هم می‌دانند برای اینکه پیشرفت کنند باید هر روز بهتر از قبل باشند.
محافظت‌کار ادامه داد:  قطعا در بازی فردا هم تمام بازیکنان تیم تلاش‌شان را می‌کنند تا عملکرد قابل قبولی از خودشان نشان دهند.
وی با اعلام اینکه برای بازی فردا بازیکن محروم نداریم، تصریح کرد: مصدوم تیم سیروان قربانی است که دو هفته مصدوم شده است.
مربی تیم مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که نبود هواداران چه لطمه‌ای به فوتبال می‌زند، خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر این ویروس ریشه‌کن شود و زندگی برای همه مردم دنیا به حالت عادی برگردد؛ قطعا فوتبال با هوادارانش در دنیا پرطرفدار است و امیدواریم با شرایط عادی هواداران به ورزشگاه برگردند و شاهد شور و شوق در سطح جامعه باشیم.
محافظت‌کار در پایان گفت: باتوجه به اینکه سرمربی تیم خیلی خوب تیم‌‌های حریف و رقبا را بررسی و آنالیز می‌کنند فکر می‌کنم شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم  به نظر من فردا بازی خوب و جذابی شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما