تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۴۳۸۲۴
از دیروز تجمات متعددی دبه منظور محکومیت ترور جنایتکارانه شهید "فخری زاده" دانشمند برجسته هسته ای کشور در برخی استانها برگزار شده و امروز نیز ادامه دارد.
۰
plusresetminus
فریاد خشم و انزجار مردم ایران از ترور دانشمند هسته ای/ مردم: "برجام را تمام کنید"+تصاویر
به گزارش بلاغ،
روز جمعه خبر ترور و به شهادت رساندن دکتر "محسن فخری زاده" دانشمند هسته ای و موشکی کشورمان همه را در شوکی دوباره فرو برد. 
درست در سالگرد شهادت دانشمند هسته ای، دکتر شهریاری، در حالی که قلوب آحاد ملت از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، همچنان اندوهناک است، جنایتی دیگر خاطره تلخ از دست دادن یاران صدیق و فرزندان صالح امام و انقلاب را در یادها زنده کرد. 
خشم و انزجار مردم از این رفتار وحشیانه غرب و رژیم صهیونیستی موجب شد تا از همان شب ترور، تا امروز تجمعاتی در شهرهای مختلف کشور در اعلام محکومیت این اقدام ضدبشری برگزار شود. 
تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی، علاوه بر اعلام خشم و نفرت از رژیم قاتل اسرائیلی، از مسئولان کشور خواستند تا علاوه بر پایان دادن به معاهده ننگین برجام، برای انتقام از قاتلان دانشمندان و فرهیختگان این ملت اقدامی عاجل صورت دهند. 
 
کرمان
به نقل از "راه آرمان" عصر دیروز جمعی از دانشجویان کرمانی در محل گلزار شهدا و در جوار مزار شریف و مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محکومیت ترور شهید فخری‌زاده تجمع اعتراضی برگزار کردند.




مشاهده تصاویر بیشتر در اینجا
 
قم 
طلاب و اساتید حوزه و مردم انقلابی قم در اعتراض به ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده و مطالبه انتقام سریع، مقابل بیت امام خمینی در قم تجمع کردند.


تص
مشاهده تصاویر بیشتر اینجا
 
خراسان رضوی
ده ها تن از مردم مشهد در اعتراض به ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای دفاعی کشورمان، در مقابل ساختمان وزارت امور خارجه تجمع کردند.

مشاهده تصاویر بیشتر اینجا
 
دانشجویان نیشابوری نیز با تجمع در باغ ملی نیشابور، علیه استکبار جهانی و عوامل شهادت شهید محسن فخری‌زاده شعار سر دادند.



مشاهده تصاویر بیشتر اینجا
 
خراسان جنوبی
جمعی از دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی و انقلابی شهر بیرجند روز گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محکومیت ترور کوردلانه دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی شهید «محسن‌ فخری‌زاده» مقابل استانداری خراسان‌جنوبی تجمع کردند.


مشاهده تصاویر بیشتر اینجا
 
اصفهان
تشکل های دانشجویی دانشگاه های اصفهان در مقابل منطقه هسته ای این شهر در پی شهادت ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای و موشکی کشور تجمع کرده و خواستار انتقام از عاملان و آمران این ترور ناجوانمردانه شدند.



مشاهده تصاویر بیشتر اینجا
 
گیلان
دانشجویان بسیج دانشجویی در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشور، شهید محسن فخری زاده مقابل حرم شهدای گمنام دانشگاه آزاد رشت تجمع کردند.
 


 مشاهده تصاویر بیشتر اینجا
 
فارس
دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در پی اعتراض به محکوم کردن ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده و تداوم خط مذاکره با قاتلان فرزندان ملت ایران اسلامی در مقابل دفتر وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نمایندگی شیراز تجمع کردند.


مشاهده تصاویر بیشتر در اینجا
 
همدان
کاروان خودرویی و مردمی نهاوند در سطح شهرستان به یاد دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده حرکت کرد. این کاروان با محکومیت ترور دانشمند هسته ای کشورمان خواستار انتقام از عاملان این حادثه شدند. این کاروان با همراه داشتن پرچم مقدس کشورمان و مزین شده به تصاویر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده این جنایت ها را به شدت محکوم کردند و یاد شهدای هسته ای را گرامی داشتند.
برای مشاهده فیلم کاروان خودرویی اینجا کلیک کنید. 
 
قزوین
جمعی از مردم انقلابی و ولایتمدار استان قزوین نیز روز شنبه در محکومیت ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان نیز در مقابل استانداری قزوین در تجمع اعتراضی حضور پیدا کردند.



مشاهده گزارش و تصاویر بیشتر اینجا
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴