مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: متقاضیان وام یک‌میلیونی کرونا در صورت عدم موفقیت ارسال پیامک به ۶۳۶۹، بار دوم آن را به ۹۸۶۳۶۹+ بفرستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسن عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در کرمانشاه در خصوص مشمولان وام یک‌میلیونی کرونا، اظهار داشت: براساس مصوبه چهل و نهمین نشست ستاد ملی کرونا، وام یک‌میلیونی در راستای کمک به سرپرستان خانوار که شغل ثابت و بیمه ندارند و با شیوع کرونا آسیب دیده‌اند پرداخت می‌شود.
وی مهلت ثبت‌نام برای این وام یک‌میلیونی را تا سه‌شنبه جاری (۱۱ آذرماه) اعلام کرد و افزود: سرپرستان خانوار از طریق سیم‌کارتی که به‌نام است کد ملی خود را به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند که بعد از پالایش از ۲۰ تا ۲۷ آذرماه نتایج از سرشماره«v refah» ارسال می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: مدت زمان بازپرداخت وام یک‌میلیونی کرونا ۳۰ ماهه و از طریق یارانه معیشتی است که مابه‌التفاوت سود بانکی این وام از طریق دولت از سوی سازمان برنامه و بودجه پرداخت می‌شود.
وی تصریح کرد: متقاضیان هستند که پیامک درخواست وام یک میلیونی آن‌ها با توجه به نوع گوشی و یا اپراتور ارسال نمی‌شود، چنانچه پیامک ارسال نشد، بار دوم آن را به ۹۸۶۳۶۹+ بفرستند.
عزیزی خاطرنشان کرد: ۵۲۴ هزار و ۷۶ خانوار در استان براساس برآوردهای صورت گرفته مشمول دریافت این وام هستند.
وی اشاره‌ای به دیگر مساعدت مالی دولت برای گروهی از شهروندان که کمک معیشتی دریافت می‌کنند، داشت و گفت: این حمایت مالی شامل پرداخت چهار ماه کمک هزینه بلاعوض به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان است که آذرماه تا پایان سال به حساب برخی از واجدان شرایط واریز می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما