تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۴۳۸۱۳
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: تاکنون بیش از 500 خودرو به علت منع تردد از ساعت 21 تا 4 صبح اعمال قانون شده‌اند که 80 درصد آن مربوط به دورهمی‌های خانوادگی در محدوده باغ‌های شهرضا بوده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازصادق کاظمزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرضا با اشاره به اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای در شهرضا اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستادی ملی کرونا و وضعیت قرمز شهرضا منع تردد خودروهای با پلاک غیربومی به غیر از خودروهای امدادی و خدماتی در سطح شهر اعمال شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به تعطیلی کسبه گروه ۲، ۳ و ۴ در شهرضا به مدت ۱۵ روز افزود: از یک هفته گذشته ورودی‌های شهرضا در دو نقطه پلیس راه اصفهان شیراز و ایست و بازرسی شهید امامی کنترل می‌شود.
وی با اشاره به منع تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در شهرضا گفت: این طرح از روز پنجشنبه ۶ آذر ماه در شهرضا اجرا شد و تاکنون بیش از ۵۰۰ خودرو بعد از ساعت ۲۱ اعمال قانون شده‌اند که ۸۰ درصد آن مربوط به دورهمی‌های خانوادگی در محدوده باغ‌های شهرضا بوده است.
کاظمزاد با بیان اینکه نیروی انتظامی پر قدرت در راستای کاهش کرونا با افراد متخلف برخورد می‌کند، عنوان کرد: در این مدت تعطیلی مردم نباید دورهمی‌های غیرضروری در خانه و باغات برگزار کنند، در این راستا کنترل ورودی باغات شهرضا تشدید و متخلفان جریمه می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه تردد خودروهای غیربومی در شهرضا مشمول یک میلیون جریمه و تردد خودورها بعد از ساعت ۲۱ مشمول ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود، خاطرنشان کرد: دوربین‌های کنترل سرعت نیز در محورهای شهرضا به اصفهان و شهرضا به سمیرم اعمال قانون می‌کنند و برای خودروهای غیربومی فاقد مجوز جریمه یک میلیون تومانی صادر می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲