تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۴۳۸۱۰
بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن در بیانیه ای با اشاره به شهادت فخری زاده اعلام کرد: تزویر پنهان معاویه صفتان و شرارت عیان یزیدیان زمان یکی است و دل بستن دوباره به دستکش مخملین بر دست چدنی شیطان بزرگ، خطایی بزرگ و نابخشودنی خواهد بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ متن بیانیه بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن بدین شرح است؛
بسم رب الشهداء و الصدیقین
لا یَسْتَوِی الْقاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنینَ غَیْرُ أُولِی الضَّرَرِ وَ الْمُجاهِدُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجاهِدینَ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ عَلَی الْقاعِدینَ دَرَجَةً وَ کُلاًّ وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنی‏ وَ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجاهِدینَ عَلَی الْقاعِدینَ أَجْراً عَظیماً
هرگز مؤمنانی که بدون عذر از جهاد بازنشستند با آنان که به مال و جان در راه خدا جهاد کنند یکسان نخواهند بود، خدا مجاهدان (فداکار) به مال و جان را بر بازنشستگان (از جهاد) بلندی و برتری بخشیده و همه (اهل ایمان) را وعده پاداش نیکو فرموده، و خداوند مجاهدان را بر بازنشستگان به اجر و ثوابی بزرگ برتری داده است. (سوره مبارکه نساء آیه 95)
بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن، شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور، دکتر محسن فخری‌زاده را تبریک و فقدان این سرباز ولایت را تسلیت عرض می‌نماید. بزرگ‌مردی که جایگاه والای او در صنعت هسته‌ای کشور غیرقابل انکار و شاگردان و رهروان راه سرخش بسیار است.
خون شهید عزیزمان که پس از دوران مذاکره با سران استکبار و پایبندی به توافق موسوم به برجام به ناحق ریخته شد، یادآور آن است که مسیر پیشرفت ایران اسلامی از ایستادگی و مقاومت توأم با مجاهدت می‌گذرد و در این میانه، تزویر پنهان معاویه صفتان و شرارت عیان یزیدیان زمان یکی است و دل بستن دوباره به دستکش مخملین بر دست چدنی شیطان بزرگ، خطایی بزرگ و نابخشودنی خواهد بود.
اینک ضمن مطالبه مجازات سخت عاملان و آمران این جنایت شوم و برخورد جدی با مسبّبان آن، متذکر می‌شویم اتخاذ تدابیر عملیاتی جهت تسریع در توسعه صنعت هسته‌ای و تداوم مستحکم راه آن شهید عزیز در این صنعت راهبردی از هر زمانی ضروری‌تر شده است.
بار دیگر ما بسیجیان و سربازان ولایت در سنگر مقدس غنی‌سازی ایران اسلامی، با امام خامنه ای عزیز تجدید عهد می‌کنیم که تا آخرین نفس از هرگونه تلاش و مجاهدت در طی طریق شهدای عزیزمان که مسیر تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است دریغ نورزیده و در این راه روشن تا پای جان ایستادگی نماییم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴