تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۴۳۷۹۱
دفتر نامزد حزب دموکرات روز یکشنبه (به وقت محلی) خبر داد که جو بایدن روز دوشنبه نخستین گزارش اطلاعاتی ریاست جمهوری را دریافت خواهد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازدفتر نامزد حزب دموکرات خبر داد که روز دوشنبه، 30 نوامبر (10 آذر)، جو بایدن گزارش (اطلاعاتی) روزانه ریاست جمهوری را دریافت خواهد کرد.
این گزارش پس از دیدار وی با مشاوران دوره انتقالی صورت خواهد گرفت.
از سوی دیگر،‌ منابع خبری بامداد روز دوشنبه (به وقت تهران) اعلام کردند که جو بایدن، رئیس جمهور احتمالی بعدی آمریکا هنگام بازی و دویدن با سگش، پایش پیچ خورده است.
شبکه خبری سی‌ان‌ان سه‌شنبه پیش به نقل از یک منبع در دولت آمریکا گزارش داده بود که دولت ترامپ به جو بایدن این مجوز را داده تا گزارش‌های اطلاعاتی روزانه رئیس جمهور را دریافت کند.   
گزارش روزانه به رئیس جمهور شامل تهدیدها و تحولات امنیتی است که جامعه امنیت ملی آمریکا با آن مواجه است.
برآورد رسانه‌ها حاکی از این است که بایدن با کسب ۳۰۶ رأی الکترال در مقابل ۲۳۲ رأی الکترال ترامپ پیروز شده است. طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند ۲۷۰ رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می‌آورد. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲