تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۷۸۷
بسیج رسانه استان زنجان با انتشار بیانه‌ای اعلام کرد: ترور دانشمند هسته‌ای و مدیر ارشد تحقیقات دفاعى کشور، شهید فخری‌زاده اگرچه ثلمه‌ای برای پیشرفت و استقلال کشور عزیزمان است ولی دشمنان ملت ایران بدانند با این اقدام مذبوحانه خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازبسیج رسانه استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان را محکوم کرد.
در متن این بیانیه‌ آمده است: بار دیگر دستان پلید و حقیر استکبار جهانی، عامل به شهادت رسیدن دانشمند و بزرگ مرد هسته‌ای ایران اسلامی شد.
ترور دانشمند هسته‌ای و مدیر ارشد تحقیقات دفاعى کشور، شهید فخری‌زاده اگرچه ثلمه‌ای برای پیشرفت و استقلال کشور عزیزمان است، ولی دشمنان ملت ایران بدانند با این اقدام مذبوحانه خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد شد.
این ملت استوارتر از هر زمانی در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت و روسیاهی آن برای دشمنان این انقلاب خواهد ماند.
  جامعه رسانه‌ای استان زنجان ضمن محکوم نمودن تلاش‌های احمقانه سرویس‌های جاسوسی استکباری؛ شهادت پرافتخار دانشمند پرتلاش و جهادی ایران را به امام زمان «ارواحنا له الفدا» و نائب برحق‌اش امام خامنه‌ای مدظله‌العالی تسلیت می‌گوید و از خداوند سبحان، خواری و زبونی را برای استکبار جهانی و صهیونیزم و ایادی آنان و علو درجه برای شهید عزیز فخری‌زاده را مسئلت دارد.
گفتنی است، همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز با انتشار بیانیه‌ای اقدام دشمنان در ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان را محکوم کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷