تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۴۳۷۷۰
مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا قصد دارد طی روزهای آتی به عربستان سعودی و قطر سفر کند تا با مقامات ارشد این دو کشور دیدار کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«جرد کوشنر» مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا طی روزهای آینده به عربستان سعودی و قطر سفر خواهد کرد.
به گزارش رویترز، یک مقام ارشد آمریکایی روز یکشنبه گفت که کوشنر در شهر نئوم با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی دیدار خواهد کرد و سپس با سفر به قطر با امیر این کشور نیز دیدار خواهد داشت.
«آوی برکوویتز» نماینده ترامپ در امور خاورمیانه، «برایان هوک» و «آدام بوهلر» مدیر اجرایی سازمان توسعه اقتصادی آمریکا نیز در این سفر کوشنر را همراهی خواهند کرد.
کوشنر و تیم وی به عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و بحرین،‌امارات و سودان کمک کرده‌اند و مقامات معتقدند که وی قصد دارد پیش از آنکه ترامپ کاخ سفید را در تاریخ 20 ژانویه (1 بهمن) ترک کند کشورهای بیشتری را به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ترغیب کند.
مقام آمریکایی که به رویترز خبر سفر کوشنر به عربستان و قطر را اعلام کرده از ارائه جزئیات بیشتر درباره این سفر به دلایل امنیتی خودداری کرد.
این مقام گفت که کوشنر هفته پیش با «شیخ احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر خارجه کویت دیدار داشته است.
کویت به عنوان یکی از میانجی‌ها در حل بحران میان قطر و دیگر اعضای شورای همکاری خلیج فارس به شمار می‌آید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲