کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وعده 10 روزه معاون بنیاد مسکن مازندران برای تکمیل پروژه پل روستای گلورد

10 آذر 1399 ساعت 13:20

معاون بنیاد مسکن مازندران در واکنش به گلایه‌های مردم روستای گلورد نسبت به رانش زمین و عدم تکمیل پل این روستا گفت: 10 روز دیگر پل را تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌دهم.


به گزارش بلاغ رانش زمین در روستای گلورد ساری از گلایه‌های جدی مردم در مرکز استان مازندران است.
بارش شدید باران و جاری شدن سیل، مشکلات جدی برای مردم این روستا ایجاد کرده است، عضو شورای روستای گلورد ساری از وعده‌های بر زمین مانده سیل سال 97 صحبت به میان آورده است.
قاسم انجم روز با اعلام اینکه پس از فروکش کردن سیل مسؤولان زیادی برای بازدید از روند خرابی‌ها و قول بهسازی در روستا حاضر شدند، گفت: پس از گذشت دو سال هنوز اقدامات مناسبی که منجر به رفع مشکل شود انجام نشده است.
رانش زمین چند روز گذشته داغ بی‌مهری‌های مسؤولان استانی نسبت به این روستا سیل زده را بیشتر کرده است، بنیاد مسکن از جمله ارگان‌های بوده که در این روستا برای بهسازی ناشی از تخریب سیل ماموریت داشته است.
عضو شورا نسبت به کم کاری مدیران مرتبط و پیمانکارانی که انتخاب شدند مباحثی را مطرح کرده است.
سعید قاسمپور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن مازندران در پیگیری خبرنگار فارس، اعلام کرد: پیگیری برای تکمیل پل در حال انجام است که بارندگی باعث شده که یک هفته 10 روز پروژه با تاخیر مواجه شود.
وی علت تاخیر در اجرای پروژه را مباحث مالی و اعتباری اعلام کرد و افزود: سه مرحله تخصیص اعتبار داده شده و بر اساس تخصیص اعتبار پروژه عملیاتی می‌شود.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن مازندران اضافه کرد: آخرین تخصیص دریافت شده در حال حاضر تنها بحث مخروط پشت پل است که باید تکمیل شود.
وی با اعلام اینکه در حال حاضر تردد انجام می‌شود، افزود: نیسان در محل تردد می‌کند، سایر ماشین‌های سواری به سختی تردد می‌کنند، بنده روز گذشته با کارشناسان مدیریت بحران در محل حضور پیدا کردیم.
قاسمپور با اعلام اینکه این پل حدود دو سال زمان برده است، گفت: اعتبارات این پل به صورت قطره چکانی در اختیار ما قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر این پروژه نیاز به تامین اعتبار ندارد و اگر شرایط جوی اجازه بدهد10 روز دیگر مشکل این روستا حل می‌شود.
به گزارش فارس، وعده تکمیل پروژه طی 10 روز آینده را به اطلاع انجم روز عضو شورای روستا رساندیم که در پاسخ به ما اعلام کرده است معاون بنیاد مسکن پیش از این در تاریخ روز یازدهم اسفندماه سال 98 در حضور فرماندار ساری قول داد که این پروژه را به اتمام برساند.
وی در ارتباط با بحث تردد خودرو نیسان گفت: امکان تردد خودرو از این پل در حال حاضر وجود ندارد، تازه تراکتور به سختی می‌تواند از روی پل عبور کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443769

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443769/وعده-10-روزه-معاون-بنیاد-مسکن-مازندران-تکمیل-پروژه-پل-روستای-گلورد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com