تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۴۴۳۷۶۵
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران اظهارداشت: با تلاش شهید فخری‌زاده و همکارانش پروژه ساخت واکسن کرونا بی‌‌سرانجام نماند و این پروژه هم‌‌اکنون به مرحله آزمایش انسانی رسیده است.
۰
plusresetminus
دکتر زالی: واکسن کرونا با تلاش شهید «فخری‌‌زاده» به مرحله آزمایش‌ انسانی رسید
به گزارش بلاغ، علیرضا زالی در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی به شهادت رساندن دکتر محسن فخری‌زاده نوشت: «شهید فخری‌زاده عمر پربرکت خود را صرف ارتقای دانش و فناوری و امنیت کشور کرد و علاوه‌بر حوزه صنعت دفاعی یکی از پیشگامان صحنه مبارزه با کرونا نیز بود.

وی و مجموعه سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در پاندمی کووید19 به یاری نظام سلامت کشور شتافتند و با تولید اولین کیت ایرانی تشخیص کرونا که از نظر کیفی و فناوری در سطح استانداردهای روز دنیا قرار دارد؛ نام ایران عزیز را در زمره معدود تولیدکنندگان این کیت پیشرفته ثبت کرد و زخمی دیگر بر قلب تیره دشمن وارد آورد.

تلاش شهید فخری‌زاده برای ساخت واکسن کرونا نیز بی‌‌سرانجام نماند و با تلاش شبانه‌‌روزی وی و همکارانش این پروژه هم‌اکنون به مرحله آزمایشات انسانی رسیده است.
متأسفانه دشمنان این مرز و بوم که همواره از مشاهده توفیقات و پیشرفت‌‌های ایران عاجز هستند با کینه‌‌توزی دست به این اقدام تروریستی زدند غافل از این‌که شاگردان این شهید نخبه با عزمی راسخ‌‌تر از گذشته راه وی را ادامه خواهند داد و ملت شهیدپرور ایران همچون گذشته دست از تلاش برای اعتلای کشور خویش بر نخواهد داشت.»
 
منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما