تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۴۳۷۵۶
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان ساری از کشف بیش از 50 کیلوگرم ماهی خاویاری قاچاق در ساری خبر داد و گفت: یکی از مشکلات اصلی ما در برخورد با صیادان غیرمجاز کمبود نیروی انسانی و امکانات است.
۰
plusresetminus
کشف بیش از 50 کیلوگرم ماهی خاویاری قاچاق در ساری/کمبود نیروی انسانی، چالش‌ اصلی در برخورد با صیادان غیرمجاز
حسن عرب‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از کشف بیش از 50 کیلوگرم ماهی خاویاری دریایی در ساری که به‌صورت قاچاق صید شده بود خبر داد و اظهارکرد: طی گشت مشترک و غیرمحسوسی که از بازار ماهی فروشان  ساری صورت گرفت تعداد پنج قطعه ماهی خاویاری نارس به میزان 51 کیلوگرم کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه کشف ماهی خاویاری دارای جرایم بالایی است، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه هیچ فردی مسئولیت این ماهیان را بر عهده نگرفته با دستور قضایی جزو اموال بلاصاحب تحویل اداره کل شیلات شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان ساری تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون با انجام گشت‌های دریایی صورت گرفته تعداد دو هزار و 850 رشته انواع دام‌های صیادی غیرمجاز از دریای ساری کشف و جمع‌آوری شده است.

عرب‌تبار یادآورشد: به دلیل افزایش قیمت ادوات صیادی و بیم ضرر ناشی از جمع‌آوری ادوات صیادی توسط ماموران موجب شده که صیادان غیرمجاز فعالیت گسترده خودرا تاکنون آغاز نکرده باشند.

وی یادآورشد: صیادان غیرمجاز به بهانه مسافرگردی در فصل‌های مختلفی از سال با شناور در دریا حاضر شده و اقدام به صید غیرمجاز می کنند که این مورد در مناطق و شهرهای توریستی نزدیک به دریا بیشتر انجام می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان ساری با بیان کمبودهای موجود برای جلوگیری از صید غیرمجاز تاکید کرد: یکی از مشکلات اصلی ما در برخورد با صیادان غیرمجاز کمبود نیروی انسانی و عدم برخورداری از امکانات است که این موضوع موجب شده تا نتوانیم به شکل مناسب از ذخایر دریایی حراست کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲