تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۴۳۷۴۲
جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار با تأکید بر اینکه بی‌شک مهم‌ترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران در حوزه قدرت نرم "دانشگاه‌ها " است، گفت: این سرمایه عظیم اجتماعی می‌تواند کانون و تولید علم، پویایی فناوری، فرهنگ اسلامی و انقلابی، مقابله با جنگ نرم دشمنان باشد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسرهنگ حسن حبیبی  در جلسه هماهنگی و پشتیبانی روسا دانشگاه‌های استان گیلان در طرح شهید سلیمانی (غربالگری محله محور ویروس کرونا) در ساختمان علوم پزشکی با بیان اینکه قاطبه جامعه دانشگاهی ما به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران، ایمان ‌و اعتقاددارند، اظهار کرد: این اعتماد و اعتقاد است که آن‌ها را بر آن داشته تا برای کارآمدی نظام اسلامی در حوزه تولید علم و فن‌آوری تلاش و مشارکت کنند. 
وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی ما از سرمایه عظیم جامعه دانشگاهی به‌عنوان اصلی‌ترین کانون تولید قدرت نرم برخوردار است، گفت: باید با اتکای به آن شعار ما می‌توانیم را در عرصه جهانی عملی کرد چراکه دشمن بر آن است که این اعتماد و مشارکت را ضعیف و جامعه دانشگاهی را فراروی نظام اسلامی قرار دهند.
جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج و متخصصین با تأکید بر اینکه بی‌شک مهم‌ترین پشتوانه جمهوری اسلامی ایران در حوزه قدرت نرم "دانشگاه‌ها " است، افزود: این سرمایه عظیم اجتماعی می‌تواند کانون و تولید علم، پویایی فناوری، فرهنگ اسلامی و انقلابی، مقابله با جنگ نرم دشمنان باشد.
حبیبی با بیان اینکه هر کشوری که بتواند نیروهای خلاق و هوشمند را پرورش و در اختیار بگیرد به لحاظ روان‌شناختی قدرت پیدا می‌کند، تصریح کرد: بخشی از راهبرد مخالفان نظام اسلامی، رخنه در مراکز آموزش عالی و پرورش عناصر باب میل خود است و دانشگاه متولی اصلی تربیت متخصص و نخبه جامعه است که هرچقدر دانشگاه بتواند نخبگان و عناصر متعهد و متخصص تربیت کند سیستم سیاسی و اجتماعی کارایی و افزایش خواهد یافت. 
وی با بیان اینکه دانشگاه به‌واسطه گستردگی، ماهیت فرهنگی و علمی، آن از مراکز راهبردی در حوزه تولید انسجام اجتماعی است، گفت: با توجه به همین اهمیت است که دانشگاه‌ها مورد طمع دشمنان و مخالفان نظام اسلامی قرارگرفته است. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲